یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اربعین

حوزه/ به منظور پاسخ گویی به شبهات اعتقادی و تاریخی نسبت به اربعین برنامه های به نام بوی یاس ها در این شبکه تولید شده است که به شکل زنده به سوالات مردم چه شیعیان و چه اهل سنت در خصوص اربعین پاسخ داده می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سیدجعفر علوی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» گفت: شبکه ولایت که تحت اشراف آیت الله العظمی مکارم و شورای سیاستگذاری با حضور بزرگان حوزه فعالیت می کند، در ایام مختلف سال ویژه برنامه هایی را برگزار می کند.

وی افزود: به مناسبت اربعین حسینی از یک ماه پیش ستاد ساخت برنامه های تخصصی ویژه اربعین در درون شبکه شکل گرفت و در این ایام نیز ثمرات این برنامه ها در این شبکه جهانی به رویت مردم می رسد.

قائم مقام شبکه ولایت گفت: تا کنون 1000 دقیقه پخش زنده واز راهپیمایی اربعین حسینی پخش شده است که از تمام شبکه های شیعی مدت زمان بیشتری به این مراسم اختصاص داده می شود.

وی تصریح کرد: در این مراسم سعی شده است از تمام امکانات برای بازتاب این حرکت جهانی استفاده شود و به رغم مشکلاتی که وجود دارد تمام سعی و تلاش انجام شد که بازتاب خوبی از این مراسم جهانی به مردم جهان مخابره شود.

حجت الاسلام والمسلمین علوی با ذکر این مطلب که برنامه های ویژه پخش زنده از حرم حسینی(ع) هر روز پخش می شود گفت: هر روز با ارتباطات مستقیمی که بین  ایران و عراق برگزار می شود این برنامه ها به شکل زنده از این شبکه و با حضور علما و کارشناسان پخش می شود.

قائم مقام شبکه جهانی ولایت بیان کرد: مراسم راهپیمایی اربعینیان هر روز بین دو تا چهار ساعت از این شبکه پخش می شود و 5 هزار دقیقه نیز برنامه تولیدی، تولید شده است که به مرور از این شبکه پخش می شود.

وی گفت: به منظور پاسخ گویی به شبهات اعتقادی و تاریخی نسبت به اربعین برنامه های به نام بوی یاس ها در این شبکه تولید شده است که به شکل زنده به سوالات مردم چه شیعیان و چه اهل سنت در خصوص اربعین پاسخ داده می شود.

حجت الاسلام والمسلمین علوی بیان کرد: از دیگر برنامه هایی که در این زمینه تولید و پخش می شود می توان به پخش برنامه بوی سیب اشاره کرد؛ این برنامه ها به صورت زنده و همزمان از شبکه ولایت به زبان فارسی و الولایه به زبان عربی پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha