شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بانوان

حوزه/ طلاب خواهر الیگودرزی با راه اندازی هيئت مذهبی - فرهنگی با عنوان فاطمیون در صدد رفع کمبود های موجود در زمینه های دینی و فرهنگی این شهرستان هستند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) الیگودرز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اعلام این خبر گفت:طلاب این مدرسه با همکاری اساتید و کادر اجرایی به صورت خودجوش اقدام به تاسیس هيئت مذهبی با رویکرد پرداختن به امورات مذهبی بانوان نموده و سعی دارند تا انحرافات فکری،دینی و اجتماعی بانوان را در حوزه های مختلف به حداقل برسانند.

خانم نجفی با بیان اینکه مراحل ثبت این هيئت در اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان انجام شده، افزود:این هیئت با برگزاری برنامه های معنوی و اخلاقی به صورت جلسات مستمر تلاش می کند تا بر ارتقاء دانش،آگاهی و بصیرت بانوان بیافزاید.

وی با بیان اینکه برگزاری ادعیه های مختلف و کلاسهای تفسیر قرآن و همچنین ایراد سخنرانی با حضور اساتید مجرب حوزوی از جمله برنامه های محوری هيئت فاطمیون است تصریح کرد:این برنامه ها در مدرسه فاطمیه(س) الیگودرز با حضور بانوان و طلاب برگزار می شود.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) الیگودرز با اشاره به اینکه ارائه مشاوره به بانوان در زمینه های فردی،خانوادگی،اجتماعی و...بخشی دیگر از خدمات هیئت مذهبی فرهنگی فاطمیون است خاطر نشان کرد:بانوان الیگودرزی می توانند برای گرفتن مشاوره در زمینه های گوناگون به اساتیدو طلاب حوزوی مراجعه نمایند.

نجفی در پایان یادآور شد:هیئت امنای اين هیئت نیز مشخص شده و این هیات همزمان با روزهای پایانی ماه صفر مراسمات مذهبی و عزاداری خود را آغاز نموده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha