یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام داوود نمازی

حوزه/ مساله حجاب و عفاف موضوعی مهم و فراجناحی است و همه شخصیت های حقیقی و حقوقی نسبت به حمایت از آن موظفند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین داود نمازی در نشستی با مسئولان مرکز حجاب ریحانه النبی(س) به موضوع عفاف و حجاب در جامعه اشاره کرد و افزود: دولت تدبیر و امید با عنایت رئیس جمهور با ارسال بخشنامه ها در زمینه صیانت و عفاف و حجاب کارهای خوبی انجام داده است.

وی اظهارداشت: این که برخی می‌گویند در زمینه حقوق شهروندی و عفاف و حجاب کاری صورت نگرفته است اصلا درست نیست و دولت اهتمام ویژه ای به این موضوع دارد.

حجت الاسلام والمسلمین نمازی ادامه داد: از زمان روی کار آمدن رحمانی فضلی به سمت وزیر کشور در زمینه عفاف و حجاب و صیانت کارهای خوبی انجام شده است و این دولت به مباحث دینی و حوزوی تاکید ویژه‌ای دارد.

عضو کمیته حجاب و عفاف وزارت کشور در ادامه با بیان اینکه پشتیبانی مالی از فعالیت‌های مرکز ریحانه النبی(س) را در دستور کار استانداری‌ها قرار می‌دهیم، گفت: حجاب، موضوعی فرا جناحی است، از این رو همه مسئولین وظیفه دارند در ترویج فرهنگ حجاب، گام های عملی بردارند و از کارهای روزمره و کلیشه‌ای بپرهیزند.

حجت الاسلام والمسلمین  نمازی به تاثیر پذیری حجاب از دوران کودکی اشاره کرد و افزود:فطرت پاک کودکان و نوجوانان، به محض آشنایی با معارف دینی، پذیرای حقیقت هست.

عضو کمیته حجاب و عفاف وزارت کشور ضمن تقدیر از فعالیت‌های مستمر و تاثیر گذار مرکز حجاب ریحانه النبی، آمادگی خود را در حمایت از ترویج فعالیت‌های حجاب اعلام نمود و گفت: در وزارت کشور هماهنگی‌های لازم را برای حمایت از مرکز حجاب ریحانه النبی پیگیری می کنیم و نیز پیگر پشتیبانی مالی از فعالیت‌های این مرکز از طریق استانداری‌ها هستیم.

انتهای پیام   17/313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha