جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه

حوزه/ عضو هیئت مدیره انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه علمیه قم از عضویت بیش از ۴۰۰ تن از حوزویان در این انجمن خبر داد.

سید مهدی ممتحن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در حال حاضر چهار گروه شامل گروه های فرهنگ و هنر، تبلیغ سنتی، ارتباطات و رسانه در این انجمن فعال هستند که طلاب و فضلای فرهیخته با شور و شوق فراوان در جلسات آن ها حضور می یابند و به بیان نظرات خویش می پردازند.

وی با بیان این که اهمیت مساله تبلیغ و ارتباطات روز به روز بیشتر در حوزه در حال نهادینه شده است، گفت: به لطف الهی استقبال خوبی از سوی طلاب و فضلای حوزه برای حضور در انجمن و عضویت در آن صورت گرفته و این استقبال همچنان ادامه دارد.

این دانش آموخته کارشناسی ارشد ارتباطات دانشکده صدا و سیما و طلبه درس خارج حوزه همچنین به گستردگی حوزه نفوذ این عرصه اشاره کرد و افزود: تمام دوستان طلبه و روحانی که در حوزه مشغول کار تبلیغی یا در حوزه ارتباطات هستند می توانند عضو انجمن باشند .

وی با بیان این که این انجمن دارای کارکردها و برنامه های متنوعی است، گفت: حضور حوزویانی که غیر از فضای تبلیغی، در فضای رسانه، هنر و فرهنگ حضور دارند برای ما بسیار ارزشمند و مغتنم است و بی شک حضور این عزیزان به پویایی مباحث علمی و نیز انجام رسالت ها کمک بسیار زیادی می کند.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha