دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 364264
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸
مدهامتان

حوزه/ مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان گفت: به مناسبت برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان در اصفهان، پنج محفل قرآنی با حضور نفرات برتر جشنواره مدهامتان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی،  عصر امروز جمع خبرنگاران  اظهارکرد: 300 نفر از چهره های شاخص قرآنی مساجد کشور در مرحله کشوری مسابقات مدهامتان حضور دارند که این افراد در رشته های حفظ قرآن، اذان، ترتیل و قرائت قرآن دارای توانایی و ظرفیت های خاصی هستند.

وی افزود: برگزاری محفل قرآنی با حضور این افراد یکی از برنامه های جانبی جشنواره در اصفهان است که با استفاده از برگزاری این برنامه بتوانیم فرصت را برای بهره برداری بیشتر از ظرفیت های این چهره های قرآنی را انجام دهیم.

مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان بیان کرد:‌ محافل قرآنی امشب در مسجد امام حسن مجتبی(ع) واقع در روبروی ترمینال کاوه اصفهان،مسجد المهدی در خیابان لاله شمالی، مسجد ملک در خیابان ملک، مسجد فرشته واقع در خیابان شهیدان و مسجد پناهی واقع در خیابان فروغی برگزار می شود.

وی ادامه داد: ایجاد یک فضای قرانی در شهر، ترویج و گسترش مفاهیم قرآنی، تجلیل از چهره های قرآنی، بهره گیری از ظرفیت ها و تبادل تجارب از مهمترین اهداف برگزاری این برنامه قرآنی در سطح اصفهان است.

حجت الاسلام معتمدی با بیان اینکه ویژه برنامه مفاهیم و نقاشی قرآنی ویژه دانش اموزان نیز پیش بینی شده است گفت: با همکاری آموزش و پرورش طرح گسترش مفاهیم قرآنی و داستان های قرانی در قالب مسابقه انجام می شود که تعدادی از دانش آموزان مدارس ابتدایی و متوسطه اول امروز در این مسابقات شرکت کردند

313/38.

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha