شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت الاسلام عباس ابراهیمی

حوزه/ معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: مسجد مقدس جمکران به مناسبت سالروز امامت امام عصر(عج)، ویژه‌برنامه‌های رسانه‌ای و مجازی از جمله تولید ۱۰ ویژه‌برنامه کوتاه تلویزیونی، ایجاد صفحات اختصاصی و انتشار پوستر در فضای مجازی در نظر گرفته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام عباس ابراهیمی در سخنانی با بیان این که ما نباید از ظرفیت فضای مجازی در تبلیغ مهدویت غافل شویم، تصریح کرد: کمپین فضای مجازی از روز اربعین آغاز شده است و تمام ظرفیت‌های در اختیار فضای مجازی به کار گرفته شده است تا توجه مخاطبین به این موضوع بیشتر شود.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی با اشاره به این که صفحات اختصاصی در فضای مجازی و سایت‌های ویژه با موضوع سالروز امامت امام عصر (عج) طراحی شده است، اظهار داشت: معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران، گرافیک حرکتی آغاز امامت امام عصر (عج) را طراحی کرده است که به زودی منتشر می‌شود، همچنین صفحه اینستاگرام «بیعت من و او» و سایت ویژه جنبش بیعت با امام عصر (عج) توسط مدیریت آفرینش‌های هنری مسجد مقدس جمکران راه اندازی شده است.

 وی با بیان این که 10 ویژه‌برنامه کوتاه تلویزیونی با موضوع امام عصر (عج) و مهدویت طراحی شده است، گفت: هر یک از قسمت‌های این ویژه‌برنامه به مدت 5 دقیقه طراحی است و کارشناسان به موضوع امامت امام عصر (عج) و وظایف منتظران می‌پردازند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران افزود: در این ویژه برنامه‌های تلویزیونی از کارشناسان و شخصیت‌های ملی و بین‌المللی استفاده شده است که در اختیار رسانه ملی قرار می‌گیرد، همچنین مسجد مقدس جمکران آمادگی انتشار این ویژه‌برنامه را در فضای مجازی دارد.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان این که 6 پوستر با محتوای وظایف اقشار مختلف مردم در دوران غیبت طراحی شده است، عنوان کرد: این پوسترها با طراحی جذاب در فضای مجازی منتشر می‌شود.

وی در پایان عنوان کرد:  از آنجا که جوانان، مخاطبان اصلی ما در فعالیت‌های مهدویت هستند، در ایام 9 ربیع الاول سعی شده است که از تمام ظرفیت‌های فضاهای مجازی استفاده شود تا نسل جوان با امام عصر خود بیشتر آشنا شوند و وظایف خود را در دوران غیبت بدانند.

انتهای پیام   313/17

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha