دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام احمد رضا غلامی - لرستان

حوزه/ معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از برگزاری ۱۲کارگاه آموزشی توجیهی" با عنوان خطر جریان های تکفیری" ویژه مبلغان و روحانیون لرستانی خبر داد.

حجت الاسلام احمد رضا غلامی  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با تاکید بر ضرورت آشنایی طلاب با ادیان و فرق مختلف، گفت: در همین راستا از آذرماه تا پایان سال جاری برای مبلغان و روحانیون استان ۱۲ کارگاه  فشرده ۲ روزه در مرکز استان و شهرستانها برگزار می شود.

وی  افزود:در این کارگاه ها مبلغان زیر نظر اساتید مجرب حوزه دانش ها و راهکارهای بیان خطرات جریان های تکفیری و مسائل پیرامون جهان اسلام را فرا می گیرند و در قالب گفتمان ها،نشست ها و اعزام به مناطق شهری و روستایی استان برای مخاطبان به کار می بندند.

معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه کارگاههای آموزشی مبلغان در شهرستانها زیر نظر ادارات تبلیغات اسلامی همان مناطق برگزار می شود تصریح کرد: برگزیدگان این کارگاهها با کسب حد نصاب امتیاز لازم، مدرک تخصصی با عنوان آشنایی با خطر جریانهای تکفیری بویژه وهابیت را دریافت می کنند.

وی نقش این کارگاههای آموزشی را در ارتقاء دانش مبلغان برای تبلیغ در سطح جامعه را بسیار مهم قلمداد کرد و گفت:مبلغان در این کارگاه ها با جریانات سیاسی روز جهان اسلام و راهکارهای تبلیغ این خطرات آشنا خواهند شد.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha