دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین لکزایی

حوزه/ رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از ادامه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی در سال های آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین نجف  لکزایی امروز در اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، ضمن تبریک میلاد نبی مکرم اسلام(ص)، امام صادق(ع) و حضرت مسیح(ع) و تقدیر از برگزار کنندگان این نمایشگاه، اظهار داشت: امیدواریم با همکاری شما عزیزان بتوانیم در سال های آینده نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی را  با کمیت و کیفیت بهتری برگزار کرده و عرضه زیباتری داشته باشیم.

وی ابراز داشت: امسال این نمایشگاه برای نخستین بار برگزار شد و ان شاءالله بتوانیم در سال های بعد کم و کاستی ها را برطرف نموده و نمایشگاهی بهتر داشته باشیم.

رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در پایان گفت: امیدواریم این تلاش ها جز باقیات الصالحات تمام دوستان باشد.

همچنین در این اختتامیه دکتر اسفندیار  نیز به ایراد سخن پرداخت و گفت: معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی حضور جدی در تمام برنامه های هفته پژوهش داشته اند.

وی ابراز داشت: این نمایشگاه در روز دوشنبه، 30 آذرماه سال جاری، افتتاح و نکوداشت هفته پژوهش نیز در روز سه شنبه انجام شده است.

رئیس حوزه ریاست پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ادامه داد: بازدید مدیر مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر در روز چهارشنبه انجام شده و در روز پنج شنبه نیز گروه های گوناگونی از این نمایشگاه بازدید کرده اند.

مدیر روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی خاطرنشان ساخت: اطلاع مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی از دستاوردهای پژوهشی از اهداف اولیه این نمایشگاه بوده تا بتوانیم با اطلاع رسانی درست، از مشکلات موجود نیز اطلاع یابیم.

اسفندیار در پایان تصریح کرد: از تمامی کسانی که ما را در برگزاری این نمایشگاه ما را یاری کردند، صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم.

 

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha