شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام رضوی مهر

حوزه/عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب با بیان اینکه هفته وحدت استراتژی جهان اسلام در مقابل کفر جهانی است، گفت: با اسلحه وحدت، امروز می‌توانیم اتحاد اسرائیل، آل سعود و آمریکا را برهم ریخته و اجازه ندهیم ماشین جنگی دشمن بیش از این از مسلمانان تلفات بگیرد.

حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»با بیان اینکه هفته وحدت ارمغان بزرگ تفکر بلند امام (ره) است گفت: هفته وحدت فرایندی است که در سایه سار انقلاب اسلامی شکل گرفته و موجب اتحاد، انسجام و یکپارچگی در صفوف مذاهب اسلامی گردیده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت هفته وحدت افکار شوم دشمنان را ناکام و نقشه‌های آنها را برملا ساخته است، تصریح کرد: تفکر مهندسی هفته وحدت برگرفته از سیره پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) است.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه هویت انقلاب اسلامی توسعه دوستی، برادری و مهربانی با پیروان مکتب الهام بخش اسلام و آشتی‌ناپذیری با کفار و ملحدان است، گفت: علما، ائمه جمعه و روحانیون تشیع و تسنن وظیفه دارند پیامدهای شوم اختلاف را در میان مذاهب اسلامی بازگو نمایند و خشونت و اتهام و فحاشی را نهی کرده و پیروان خویش را از آن بر حذر دارند.

وی بیان کرد: داعش، القاعده، النصره و وهابیت، نتیجه زاد و ولد افکار اسلام آمریکایی و انگلیسی و آل سعود است؛ اما اسلام ناب محمد(ص) اسلام مهربانی و دگرگرایی و اسلام اتحاد، انسجام و یکپارچگی است.

حجت الاسلام رضوی مهر با بیان اینکه هفته وحدت استراتژی جهان اسلام در مقابل کفر جهانی است، گفت: با اسلحه وحدت، امروز می‌توانیم اتحاد اسرائیل، آل سعود و آمریکا را برهم ریخته و اجازه ندهیم ماشین جنگی دشمن بیش از این از مسلمانان تلفات بگیرد.

وی ابراز داشت: یمن، فلسطین، سوریه، بحرین و افغانستان پاره تن اسلام هستند و نباید اجازه دهیم که شاهد قطعه قطعه شدن اندام جغرافیای جهان اسلام باشیم.

عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب ادامه داد: قطعاً بعضی از حکام مسلط بر کشورهای اسلامی از اسرائیل دستور می گیریند و تاب و تحمل وحدت را ندارند، اختلاف افکنی به سود آمریکاست و باید به دشمن مشترک فکر نمود و از دامن زدن به اختلافات قومی و فرهنگی پرهیز کرد.

وی با بیان اینکه هفته وحدت که امام راحل بنیان آن را گذاشت چون سپری محکم از نفوذ بیگانگان جلوگیری می‌کند، گفت: مقام معظم رهبری نشانه‌های یک فرد انقلابی را مراعات لوازم و شرایط وحدت می‌داند و مدار تعالی و رشد فکری و اندیشه را بر محور پیامبر(ص)، قرآن و قبله تبیین نموده است.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha