یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
داعش

حوزه/ عضو هیأت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه، داعش را محصول تفرقه جهان اسلام دانست و گفت: ضربه هایی که امروز بر پیکر اسلام وارد می شود، نشأت گرفته از اختلاف و تفرقه میان مسلمانان است.

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با تبریک میلاد با سعادت رسول اکرم (ص) و امام صادق(ع)، رسول اکرم (ص) و حضرت علی (ع) را منادیان اصلی وحدت دانست گفت: پیامبر اکرم (ص) مجاهدت ها و تلاش های فراوانی در راستای تعامل بیشتر و تحکیم وحدت میان مسلمانان داشت و امروز تحکیم وحدت میان مسلمانان از ضروری ترین عوامل در دنیای اسلام است،

عضو هیأت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه بیان داشت: ضربه هایی که امروز بر پیکر اسلام وارد می شود، نشأت گرفته از تفرقه و اختلاف میان مسلمانان است.

وی در ادامه با اشاره ضرباتی وارد شده بر پیکره اسلام، گفت: نمونه بارز آن گروه های تکفیری مانند داعش بوده که در حال ریشه دواندن در جهان اسلام می باشند و  آبروی اسلام را به مخاطره انداخته اند.

نماینده طلاب و فضلای استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: داعش با انتشار فیلم  ها و عکس هایی از کشتار مسلمانان، سبب اسلام هراسی در جهان و اختلاف میان شیعه و اهل سنت می شود.

وی در پایان گفت: شیعه و اهل سنت برادر و برابر هستند و باید با حفظ وحدت، امنیت و آرامش را در جامعه حفظ کرده و اهداف اسلام و انقلاب را پیش ببرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha