جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سرور/ بسیج طلاب خراسان

حوزه/ مسئول مرکز بسیج طلاب و روحانیان خراسان رضوی با اشاره به حساسیت انتخابات پیش رو کشور گفت: طلاب همواره جریانات سیاسی را رصد اما وارد سیاسی بازی نمی شوند .

حجت الاسلام سرور مسئول مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی ، در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه» راهبرد این دوره انتخابات پیش رو را استقلال حوزویان در تصمیم گیری ها دانست و توضیح داد: ما حوزویان بسیجی ضمن رصد رفتار جریان سیاسی، خود را وابسته به هیچ جریانی نمی دانیم و به طور مستقل تصمیم می گیریم یعنی هر کسی از هر جناحی که با مقام ولایت هست، مورد تایید می باشد و هر کسی که با ولایت زاویه دارد به طور مطلق مورد تایید نیست.

وی ادامه داد: بصیرت در فضای فعلی این است که همه تحول های جاری کشور و محیط بین الملل را در ارتباط با یکدیگر تحلیل کرده و بر اساس آن بتوانند تصمیم بگیرند.

مسئول مرکز بسیج طلاب و روحانیان خراسان رضوی گفت:  دیده بانی موثر از حوادث، اتفاقات و کارکردهای دشمن و اقدام های موثر در ارتباط با رفتارهای دشمنان داخلی و بیرونی از جمله کارهایی است که در امر بصیرت باید انجام شود.

وی برای مثال فرمان واحد از پارو در جلوبردن قایق در دریا استفاده می شود خاطر نشان کرد: اگر قرار باشد در یک کشور چندصدایی حاکم شود و به مردم فرمان های مختلفی داده شود، این قایق به ساحل نجات نخواهد رسید.

حجت الاسلام سرو افزود: اصلی ترین بحث بصیرت، گوش دادن و عمل به فرمان های ولایت است.

وی خطاب به طلاب و روحانیان بسیجی توصیه کرد: با چشم باز به رصد گروه، وضع و آرایش سیاسی پرداخته و آنگونه تصمیم بگیرند که ولایت تقویت شود زیرا نتیجه تضعیف ولایت، هلاکت و نابودی خودمان است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha