دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا - نشست بصیرتی کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب، ماهواره ها و شبکه های اجتماعی را زمینه ساز فساد و بی بندوباری در جوامع اسلامی خواند و گفت: بی عفتی و بی حجابی، بی غیرتی مردان را به همراه دارد و دشمن به این مسئله آگاه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام روح الله کرمی نیا، در نشست بصیرتی اندیشه های بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب، در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب، با اهمیت خواندن مسئله نفوذ استکبار، گفت: مقابله به هجمه های دشمنان، نیازمند هوشیاری و بصیرت فوق العاده ای است که باید در جوانان انقلابی و همه اقشار جامعه حفظ و تقویت گردد.

مدیر مدرسه امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب با اشاره به این که جنگ سخت و تحریم های اقتصادی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایران را مقتدر و با عزت کرده است، ابراز داشت: ایران اسلامی همان طور که در دوران دفاع مقدس با امکانات و تجهیزات کم و اتکا به توانایی و استعدادهای جوانان انقلابی و ولایتمدار در برابر تمامی دشمنان ایستادگی کرد، امروز نیز به برکت وجود رهبری دلسوز و هوشیار هیچ گاه در برابر دشمنان انقلاب و اسلام سر خم نخواهد کرد.

وی در ادامه افزود: وجود رهبری آگاه و  روحیه شهادت طلبی جوانان، به انقلاب اسلامی اقتدار و عزت بخشیده و دشمنان انقلاب با ناامید شدن از جنگ سخت، به هجمه های فرهنگی دل بسته اند.

مدیر مدرسه امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب با اشاره به هشدارهای رهبر معظم انقلاب، ابراز داشت: امروزه دشمن گزینه نفوذ را در رأس اهداف شیطانی خود قرار داده، لذا رهبری بارها مردم و مسئولان را از این حربه و توطئه آگاه و هوشیار کرده است.

وی، ماهواره ها، شبکه های اجتماعی و ... را زمینه ساز فساد و بی بندوباری در جوامع اسلامی خواند و گفت: ترویج بی عفتی و بی حجابی، بی غیرتی مردان را به همراه دارد و دشمن به این مسئله آگاه است

حجت الاسلام کرمی نیا در پایان یادآور شد: امروز تقویت باورهای دینی و اعتقادات و همچنین حفظ ارزش های اسلامی از ضروریات است، تبعیت از مکتب ائمه اطهار علیهم السلام، حفظ دستاوردهای امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و همچنین تبعیت از ولایت فقیه بودن انقلاب را در برابر هر نوع توطئه ای حفظ خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha