یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تجلیل طلاب قاری هرسین

حوزه/ امام جمعه هرسین گفت: مروجان و مبلغان دین مبین اسلام باید همانند چراغی راهنما، هدایتگر انسان ها باشند و آن ها را تا سرمنزل نجات راهنمایی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه محفل انس با قرآن کریم به همت فعالان مذهبی ، طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام خمینی(ره) در شهرستان هرسین برگزار شد.

حجت الاسلام روح الله باقری در این مراسم با اشاره به برکات و ثمرات دنیوی و اخروی قرآن کریم عنوان داشت: تمسک جستن به آیات الهی انسان را از غوطه ور شدن به منجلاب گناه بازداشته، سعادت دنیوی و اخروی را برای انسان ها به ارمغان می آورد.

امام جمعه شهرستان هرسین خاطر نشان کرد: آیه های قرآن کریم مملو از نور الهی و عنایات پروردگار متعال است.

وی با اشاره به برکات قرآن کریم ابراز داشت: بازداشتن انسان ها از گناه، نورانیت قلوب و صفای دل، اجابت دعا و موارد دیگر به واسطه پیوند و انس با قرآن کریم حاصل خواهد شد.

حجت الاسلام باقری با ارزشمند دانستن تلاوت و قرائت قرآن کریم بیان داشت: قطعاً قرائت قرآن کریم انسان را از ثواب و فضیلت خداوند متعال بهره مند خواهد کرد و هر کس که بیشتر به این آیات نورانی ارادت و علاقه داشته باشد، خداوند متعال نیز او را سرشار از برکات و عنایات خود خواهد کرد.

استاد حوزه علمیه در ادامه افزود: متأسفانه عده ای از برکات ارزشمند تلاوت قرآن کریم آگاهی لازم و کافی را نداشته، لذا مروجان و مبلغان دین مبین اسلام باید همانند چراغی راهنما، هدایتگر انسان ها باشند و آن ها را تا سرمنزل نجات راهنمایی کنند تا از خشنودی حضرت ولی عصر (عج) بهره مند گردند.

امام جمعه شهرستان هرسین در پایان تصریح کرد: مداومت در تلاوت قرآن کریم انسان را در زندگی دنیوی یاری کرده و سعادت وی را در جهان آخرت تضمین خواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha