دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله واعظ طبسی

حوزه/ بي‌شك اقدام خباثت بار اعدام آیت الله نمر به تحريك ايادي استكبار و صهيونيست براي تشديد اختلافات درون ديني امت اسلامي و تفرقه ميان شيعيان و اهل سنت رخ داده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، آیت الله واعظ طبسی، تولیت آستان قدس رضوی در بیانیه ای با محکومیت  اقدام جنایتکارانه آل سعود، تصریح کرد: شيخ نمر مجاهدي وارسته از تبار آزادگان بود

در ادامه بیانیه مدیر عالی حوزه علمیه خراسان آمده است: شهادت مجاهد نستوه، عالم عامل وروحاني عالي رتبه شيعيان عربستان آيت الله شيخ نمر باقر النمر توسط عمال مزدور و سفاك وهابيت سعودي قاطبه مسلمانان جهان را داغدار و متأثر نمود.

شيخ نمر مجاهدي وارسته از تبار آزادگان بود كه به جرم محبت اهل بيت رسول الله(ص) و تلاش براي احياي حقايق فراموش شده انساني و اسلامي بيش از دو سال است كه در زندان خصومت و جهالت وهابيت معلون در اسارت و شكنجه به سر مي‌برد صبح ديروز به همراه تعدادی از ارادتمندان و حقيقت جويان با حكم مفتي دجال صفت سعودي اعدام گرديدند.

اين اقدام خباثت بار كه بي‌شك به تحريك ايادي استكبار و صهيونيست براي تشديد اختلافات درون ديني امت اسلامي و تفرقه ميان شيعيان و اهل سنت رخ داده است، بر هوشياري مسلمين جهان خواهد افزود و به فضل‌الهي و حرمت و قداست خون پاك شهدا روح وحدت و حقيقت طلبي را بيش از پيش در ميان جوامع مسلمان خواهد دميد.

اينجانب ضمن عرض تسليت اين ضايعه مؤلمه به محضر حضرت ولي عصر(ارواحنا فداه)‌ و نايب بر حق ايشان حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي و مراجع عظام تقليد و عموم امت مسلمان در اقصي نقاط جهان، اين حركت مذبوحانه را محكوم و خواهان رسيدگي به اين جنايت هولناك آل سعود از سوي دادگاه‌هاي بين المللي هستم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha