چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
حجت‌الاسلام باطنی

حوزه/ جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان گفت: در طول تاریخ هرگاه فرصتی در اختیار جریان سلفی، تفکیری و وهابی قرار داشته، از قتل عام امت اسلامی مضایقه نکرده اند

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا باطنی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان با اشاره به جنایت اخیر آل سعود در به شهادت رساندن شیخ نمر، اظهار داشت: این روزها شاهد بدعت هایی در جهان اسلام هستیم که بسیار خطرناک است.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان، خاندان آل سعود و جریان وهابیت را بانی و مبتکر این بدعت ها، دانست و افزود: اقدامات وحشیانه آل سعود به مدد ثروت های کلان نفتی و حرمین شریفن که در انحصار آنها است، صورت می گیرد.

وی، دولت عربستان را پرچمدار قتل، خونریزی و جنایت در بین امت اسلامی دانست و بیان داشت: عواملی که آل سعود در کشورهای دیگر به ویژه حکام سرسپرده کشورهای اسلامی دارد، سبب شده بسیاری از کشتارها اتفاق بیافتد.

حجت الاسلام والمسلمین باطنی ادامه داد: در طول تاریخ هرگاه فرصتی در اختیار جریان سلفی، تفکیری و وهابی قرار داشته، از قتل عام امت اسلامی مضایقه نکرده، ولی هیچ گاه جنایت های وحشیانه، مانند امروز و به این گستردگی و وقاهت نبوده است.

جانشین مدیر حوزه های علمیه استان اصفهان خاطرنشان کرد: آل سعود روی بنی امیه و بنی عباس را با انجام جنایات وحشیانه و اقدامات ضد اسلامی خود سفید کرده است.

وی با اشاره به برخورد جامعه جهانی با جنایات اخیر آل سعود، اظهار داشت: متاسفانه مجامع بین المللی که ابزار دست قدرت های بزرگ هستند، در مقابل این جنایات سکوت اختیار کرده اند که معمولا این سکوت موید جنایت های آل سعود است.

حجت الاسلام والمسلمین باطنی در پایان تاکید کرد: آل سعود باید بداند نه تنها خون شهدایی مانند شیخ نمر خواب راحت را از آنها خواهد گرفت و باعث خیزش و حرکت مردم ستمدیده عربستان و کشورهای اسلامی خواهد شد و تاوان این جنایت ها را به سختی پس خواهند داد.

313/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha