دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام رحیمیان

حوزه/ تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: در نظام اسلامی، در زندگی اسلامی انسان باید تمام و کمال در خدمت به جامعه اسلامی فعال باشد و ما نیازمند به صبوری و شکیبایی هستیم و در این مسیر از ملامت ملامتگران هم هراسی نداشته باشم و فقط رضایت خدا را مدنظر بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین رحیمیان در مراسم معارفه حجت الاسلام  میرمطلبی به عنوان معاون جدید برنامه ریزی و فناوری مسجد مقدس جمکران، شب گذشته با اشاره به سوره والعصر اظهارداشت: بهترین دستورالعملی که برای ما در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی آمده است، این است که واقعا انسان دستخوش زيان است، مگر كسانى كه گرويده و كارهاى شايسته كرده و همديگر را به حق سفارش و به شكيبايى توصيه كرده‏اند.

تولیت مسجد مقدس جمکران افزود: عقل ایجاب می کند که انسان صبور باشد و صبر سبب می شود انسان از نردبان آن بالا رفته و به مراتب عالی برسد.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان ادامه داد: صبر پیشه کردن توسط انسان خواص بسیاری دارد که روایت است در روز قیامت همه اعمال انسان حساب و کتابی مشخص دارد، مگر پاداش صبر که حساب شدنی نیست.

وی بیان داشت: در نظام اسلامی و در زندگی اسلامی انسان باید تمام و کمال در خدمت به جامعه اسلامی فعال باشد و ما نیازمند به صبوری و شکیبایی هستیم و در این مسیر از ملامت ملامتگران هم هراسی نداشته باشم و فقط رضایت خدا را مدنظر بگیریم تا ان شاءالله به سر منزل مقصود و رضایت حضرت حق برسیم.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام هاشیمان در سخنانی به برخی از برنامه های انجام شده و خلاء های موجود معاونت برنامه ریزی و فناوری اشاره کرد.

سپس حجت الاسلام میرمطلبی به عنوان معاون جدید برنامه ریزی و فناوری مسجد مقدس گفت : این معاونت کماکان نیازمند تجربیات خوب و ارزشمند حجت الاسلام هاشیمان خواهد بود و بدون شک با کمک و همکاری همه دوستان گام های مهم و موثری در این عرصه خواهیم برداشت.

 

انتهای پیام 17/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خیرخواه شما IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    هراس نه حراس