چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
آیت الله موسوی اردبیلی

حوزه/ نباید نسبت به تربیت دینی و اجتماعی دانش آموزان به عنوان نسل های آینده کشور بی توجهی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله موسوی اردبیلی صبح امروز در دیدار دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در این وزارتخانه، اظهار داشتند: کارهای خوبی در طی مدت مسئولیت شما در آموزش و پرورش صورت گرفته است که ان شاءالله نتایج خوبی داشته باشد.

ایشان بر لزوم توجه بیشتر به مدارس دولتی تاکید کردند و گفتند: نسبت به حقوق معلمان توجه بیشتری صورت گیرد تا شاهد ارتقای کیفی بیشتری در مدارس دولتی باشیم.  

معظم له همچنین به ضرورت توجه به تربیت دینی در مدارس اشاره داشتند و افزودند: نباید نسبت به تربیت دینی و اجتماعی دانش آموزان به عنوان نسل های آینده کشور بی توجهی صورت گیرد.

این مرجع تقلید با یادآوری مسئولیت عظیم وزارت آموزش و پرورش در کشور، گفتند: این وزارتخانه در تعلیم و تربیت نسل های انقلاب نقش موثری دارد و به همین دلیل باید نسبت به اعتقادات معلمان و کادر فرهنگی توجه ویژه ای داشت.

حضرت آیت الله موسوی اردبیلی همچنین به مشکلات مالی آموزش و پرورش اشاره داشتند و افزودند: دولت ها باید بودجه کافی را در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار دهند و نسبت به استفاده از ظرفیت مشارکت های اجتماعی نیز تلاش بیشتری صورت گیرد.  

ایشان در پایان با ابراز رضایت از اقدامات صورت گرفته در زمینه آشنایی بیشتر دانش آموزان با فرهنگ اهلبیت(ع)، گفتند: البته باید در زمینه آشنایی بیشتر دانش آموزان با قرآن و اهلبیت(ع) فعالیت های بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha