یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کتب دینی - پژوهش - تحقیق

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه نخبگان شیراز، از برگزاری کارگاه تخصصی روش تحقیق و پژوهش ویژه طلاب این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام صنعتی، در گفتگو با خبرگزاری«حوزه» در شیراز گفت: به منظور نیاز طلاب مدرسه نخبگان 1 شیراز به آشنایی با روش های تحقیق و ضرورت برنامه ریزی در این امر و همچنین تقویت داشته ها و توانمندی های طلاب نخبه این حوزه علمیه، کارگاه تخصصی با حضور 35 نفر از طلاب در این مدرسه برگزار شد.

وی اضافه کرد: این کارگاه با هدف ارتقای سطح علمی طلاب ، آشنایی آنها با شیوه های جستجوی مقالات و پیدا کردن آخرین یافته های علمی برای نوشتن مقالات علمی و کسب مهارت در انجام طرحهای پژوهشی به صورت سالانه در این مدرسه بر پا می شود.

معاون پژوهش مدرسه نخبگان 1 شیراز، با توجه به اهمیت و ضرورت برگزاری این کارگاه اظهار کرد: تحقیق و پژوهش یعنی یک جستجوی علمی ومنطقی برای رسیدن به یک حقیقت یا حل یک مساله در دنیای امروز و روش تحقیق ابزاری است که هر طلبه نخبه ودانش پژوه به این ابزار نیاز دارد ، و با توجه به علاقه زیاد طلاب مدرسه نخبگان 1 شیراز به تحقیق و پژوهش در همین راستا برگزاری کارگاه های روش تحقیق امری است ضروری تا هدایت و انجام تحقیقات به شیوه مناسب و اصولی انجام پذیرد .

حجت الاسلام صنعتی در پایان گفت: طلاب و علاقه مندان به آثار پژوهشی و تحقیقی طلاب و روحانیون این مدرسه می توانند به آدرس اینترنتی http://nokhbegan1.blog.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام .. / .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha