سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
انتخابات

حوزه/ رئيس اداره تبلیغات اسلامی خرم آباد گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، توطئه‌های دشمنان نظام را نقش بر آب می کند.

حجت الاسلام فرزاد منصوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خرم آباد با بیان اینکه مردم با حضور پر شور خود در پای صندوق های رای بار دیگر برگ زرینی در تاریخ پر افتخار نظام ثبت خواهند کرد، اظهارداشت: مردم با انتخاب آگاهانه و سرشار از بصیرت می توانند در سرنوشت سیاسی مملکت خود مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه رعایت اخلاق انتخاباتی هم برای نامزدها و هم برای طرفداران آنها امری ضروری است تصریح کرد:احترام به قوانین تبلیغ و خدشه وارد نساختن به کاندیدای رقبا از مهمترین مصداق های بارز رعایت اخلاق انتخاباتی است.

رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد با اشاره به اینکه انتخابات جمهوری اسلامی ایران همچون انتخابات سال های گذشته به عنوان الگو برای سایر ملت ها تلقی می شود، خاطر نشان کرد:باید کاندیداها و طرفداران آنها آبرومندانه نظرات ،دیدگاه ها و اهداف خود را برای مردم تشریح کنند و از هر گونه رفتاری که موجب سوء استفاده دشمنان نظام را پدیدار می سازد پرهیز نمایند.

حجت الاسلام منصوری بر لزوم افزایش آگاهی و انتخاب درست مردم تاکید کرد و گفت:امید می رود مردم با بصیرت و هوشیار انقلاب اسلامی با انتخاب افرادی اصلح و کارآمد در جهت رشد و توسعه ایران اسلامی به خوبی نقش خود را ایفا نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha