شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شیخ نعیم حسن

حوزه/ شیخ نعیم حسن گفت: ما خواستار نزدیک شدن کشور های مختلف و گفتگو درباره اوضاع منطقه هستیم تا ملت های سوریه و فلسطین و سایر ملت ها بتوانند سرنوشت خود را تعیین کنند و بتوانند در برابر تروریسم بیمه شوند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»به نقل از پایگاه لبنانی النشرة، گروهی به نمایندگی از مرکز رسانه اسلامی به ریاست شیخ محمد البابیدی به شیخ نعیم حسن، شیخ عقل طایفه موحدان دروزی لبنان دیدار کردند.

این گروه از شیخ عقل دروزی ها برای شرکت در کنفرانس "ادیان و رسانه ها در برابر تروریسم" دعوت کردند و علاوه بر این گزارش از اوضاع عمومی و چالش های پیش روی لبنان به وی ارائه دادند.

شیخ نعیم حسن در این دیدار تاکید کرد مشکلات موجود راه حلی جز همکاری ندارد و همه باید دست به دست هم بدهند تا زبان اعتدال و گفتگو و تفاهم در همه جا شایع شود و خشونت و افراط و ترور کنار گذاشته شود.

وی افزود: ما خواستار نزدیک شدن کشور های مختلف و گفتگو درباره اوضاع منطقه هستیم تا ملت های سوریه و فلسطین و سایر ملت ها بتوانند سرنوشت خود را تعیین کنند و بتوانند در برابر تروریسم بیمه شوند.

شیخ نعیم حسن همچنین انفجار تروریستی ترکیه را محکوم کرد و اظهار امیدواری کرد ترکیه بتواند از پدیده تروریسم و خشونت نجات یابد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha