سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
گودرزی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمانشاه

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمانشاه گفت: شهداء جان خود را فدا کردند، تا اسلام، انقلاب و امنیت ملت ایران حفظ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام غلامرضا گودرزی، در دیدار آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در کرمانشاه، جمعی دیگر از مسئولین حوزوی و استانی با خانواده شهید روحانی جواد تیرانداز، گفت: شهدا جان خود را فدا کردند، تا اسلام و انقلاب و امنیت ملت ایران حفظ شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به این که شهید تیرانداز همواره در مسیر حق حرکت می کرد و پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی بود، گفت: انقلاب اسلامی به واسطه بزرگ مردانی همچون شهید تیرانداز به عظمت و جایگاه کنونی دست پیدا کرد، لذا باید همواره قدردان رشادت شهداء و صبر و استقامت خانواده های آنها بود.

گفتنی است، شهید جواد تیرانداز علاقه فراوانی به تحصیل علوم و معارف اسلامی داشت و در فراگیری زبان عربی همواره از شاگردان ممتاز و منتخب به شمار می رفت.

او ورزشکاری با اخلاق و توانمند بود، اعمال و رفتارش همواره با تأسی از اخلاق و خصوصیات ائمه اطهار علیهم السلام الگو و نمونه ای برای جوانان و هم رزمانش بود.

شهید تیرانداز بالاخره در اردیبهشت ماه سال 1366 در عملیات کربلای 10 و در منطقه بانه با اصابت ترکش، به شهادت بود .

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha