دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بحرین

حوزه/ جریان العمل بحرین ضمن تاکید بر ضرورت استمرار خشم مردم بحرین در محکومیت اعدام شیخ نمر از شورای امنیت و شورای حقوق بشر وابسته به سازمان ملل خواست در برابر جنایت های آل سعود در یمن بایستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جریان العمل بحرین با صدور بیانیه ای اعلام کرد: رژیم آل خلیفه همچنان مرتکب انواع ترور در حق ملت بحرین می شود به ویژه اینکه احکام اعدام و مجازات های سنگین این رژیم برای انقلابیون بحرینی همچنان ادامه دارد و انقلابیون بحرینی به حبس ابد و لغو تابعیت بحرینی محکوم می شوند.

در این بیانیه ضمن تاکید بر ضرورت استمرار خشم مردم بحرین در محکومیت اعدام شیخ نمر از شورای امنیت و شورای حقوق بشر وابسته به سازمان ملل خواسته شده در برابر جنایت های آل سعود علیه یمن بایستند.

جریان العمل افزود: اکنون نظام بحرین نام انقلابیون بحرینی را تحت عناوین تروریست به اینترپل تحویل داده و این افراد به اتهام های واهی تحت تعقیب پلیس بین الملل قرار گرفته اند و ما از کشورهای جهان می خواهیم به این اسامی با دیده تردید نگاه کنند و در این زمینه انصاف را رعایت کنند؛ چراکه این افراد فقط فعالان حقوق بشر بحرینی هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha