یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
طلاب و روحانیون

حوزه/طلبه شدن توفيقي است كه خداوند به هر كسي نمي دهد و طلاب چون منتسب به امام عصر( عج) هستند، لذا حضرت لحظه به لحظه بر رفتار و اعمال آنان نظارت و توجه دارند .

به گزارش خبرزگاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام فيض آبادي، از فضلای حوزه، در نشست والدین وتجلیل از طلاب ممتازمدرسه علمیه امام صادق(ع)بردسکن، گفت: طلبه شدن توفيقي است كه خداوند به هر كسي نمي دهد، لذا خانواده هايي كه فرزند طلبه دارند، مورد توجه خاص خداوند قرار گرفته اند.

وی با بیان این که طلبه ای که به عنوان سرباز امام زمان(عج) در حوزه مشغول به تحصيل می شود، به خاطر دعا هاي پدر و مادر و كار خيري كه انجام داده است، افزود: طلاب چون منتسب به امام عصر( عج) هستند، لذا حضرت لحظه به لحظه بر رفتار و اعمال آنان نظارت و توجه دارند .

حجت الاسلام فيض آبادي با تاکید بر این که طلاب باید قدر پدر و مادر خود را بدانند، ابراز كرد: پدر و مادر گنج هاي بزرگي هستند كه بايد قدرشان را دانست، البته والدين هم براي موفقیت فرزندان خود دعا كنند.

حجت الاسلام زارعي، مدير مدرسه امام صادق (ع) بردسكن نیز در این مراسم، با تشریح برنامه هاي آموزشي و فرهنگي این مدرسه، اظهار كرد: با توجه به اينكه گوشي هاي تلفن همراه و فضاي مجازي ممكن است آسيبهايي به بحث آموزش و تربيت طلاب وارد كند، استفاده از اين ابزارها  در محيط مدرسه ممنوع مي باشد.

برپایه این گزارش، در پايان این مراسم از 15 نفر از طلاب كه در زمينه های آموزشي، اخلاقي  و فرهنگي داراي رتبه برتر بودند، با اهدای لوح تقدير و جوایزی تجليل به عمل آمد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha