دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کارگاه تخصصی آموزش معاونان آموزش مدارس بوشهر با سامانه نجاح

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر، از برگزاری کارگاه تخصصی آموزش اتوماسیون اداری و سامانه "نجاح" ویژه معاونان آموزش مدارس علمیه استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام مهدی نعمتی، معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر، در جمع خبرنگاران از برگزاری کارگاه آموزش اتوماسیون اداری و سامانه "نجاح" خبرداد و گفت: این کارگاه به مدت دو روز با حضور معاونان آموزش مدارس علمیه، در مدیریت حوزه استان برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این کارگاه را ارتقای سطح خدمات دهی معاونان آموزش مدارس به اساتید و طلاب و آشنایی بیشتر آنان با نحوه کار سیستم اداری اتوماسیون و سامانه نجاح عنوان کرد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر افزود: در این کارگاه ضمن معرفی سامانه نجاح توسط کارشناسان اعزامی از قم و نیز آموزش اتوماسیون اداری توسط مسئول اتوماسیون حوزه استان و رفع اشکالات و ابهامات موجود، آیین نامه های آموزشی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام نعمتی بیان داشت: در این کارگاه بسیاری از مشکلات آموزشی طلاب از قبیل انتخاب درس، تعریف کلاس، تعریف آزمون، انتخاب دروس با قید پژوهشی و کار در کلاس و... مطرح و رفع شد، همچنین در این جلسه آمار طلابی که دارای پرونده غیر فعال هستند، جهت پیگیری و رفع مشکل به معاون آموزش هر مدرسه داده شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha