یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام حاجی صادقی

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: امروز تروریست های تکفیری در راستای اجرای سیاست اسلام هراسی دشمن به جاده صاف اهداف او تبدیل شده اند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به برگزاری دومین کنگره بررسی خطر جریان های تکفیری در قم اظهار داشت: برگزاری این گونه همایش ها و نشست ها به ویژه آن که از ناحیه یک مرجع تقلید و با اشراف عالی ایشان باشد نشان می دهد که جامعه شیعی نسبت به این گونه تحرکات بسیار جدی و حساس است و نمی خواهد که دشمنان به جهت وجود گروه هایی مثل داعش به راهبرد اسلام هراسی خود ادامه دهند.

وی همچنین افزود: در حال حاضر تروریست های تکفیری متاسفانه به اسم اسلام و به نام پیامبر (ص) دست به جنایاتی می زنند که همین هم باعث شده دشمنان اسلام هراسی را در دنیا دنبال کرده و بگویند که نتیجه گرایش به اسلام و دعوت به این دین ، ایجاد گروهک هایی چون داعش می شود که به راحتی سر می بُرند و جنایت آفرینی می کنند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه با اشاره به این که دشمنان اسلام امروز با همه قوا به ویژه از طریق ابزارهای رسانه ای و فرهنگی به جنگ با اسلام ناب محمدی(ص) آمده اند، گفت: در این موضوع نیز نظام سلطه به جای آن که خودش وارد میدان شود، با هدایت و کارگردانی از پشت صحنه تروریست های تکفیری و وهابی به دنبال دست یابی به اهداف شوم خود است .

وی تاکید کرد: بی شک راه مقابله با جریانات تکفیری بیش و پیش از هر چیز اطلاع رسانی و بصیرت بخشی از طریق برگزاری همین کنگره هاست تا علمای اسلامی به صورت متحد و یکصدا علیه این جریانات بسیج شده و مانع از تداوم جنایات آن ها در سرزمین های اسلامی شوند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha