شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد غدیر

حوزه/ مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند اگر مردم ما غدیر را دریابند راه را گم نخواهند کرد، گفت: اگر فرهنگ غدیر را به خوبی دریابیم و آن را در جامعه تبیین نماییم، هیچ‌گاه زیر سلطه استکبار نخواهیم رفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حسین ظریف منش، امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد غدیر استان قزوین با تاکید بر ضرورت تبیین معارف علوی و توسعه فرهنگ غدیر، گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی مصداق بارز غدیر است و غدیر می‌تواند نجات دهنده و راه سعادت و تعالی را پیش روی انسان قرار دهد.

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب گفتند: اگر مردم ما غدیر را دریابند، راه را گم نخواهند کرد، خاطرنشان کرد: اگر فرهنگ غدیر را به خوبی دریابیم و آن را در جامعه تبیین نماییم، هیچ‌گاه زیر سلطه استکبار نخواهیم رفت.

وی در ادامه به خدمات آیت‌الله خزعلی(ره) و بزرگان حوزه برای تأسیس بنیاد بین المللی غدیر اشاره کرد و افزود: برنامه‌ها به گونه‌ای نیست که تشکل و ساختمان‌های وسیع و کارکنان زیادی در این بنیاد مشغول به فعالیت شوند، بلکه هدف این است که بتوانیم از ظرفیت دستگاه‌ها و مشارکت مردم در این زمینه استفاده نماییم.                                                              

ظریف منش یادآور شد: با توجه به این‌که استان قزوین دارای خوشنویسان توانمندی است، در زمینه کتابت خطبه غدیر می‌توانند نقش مؤثری داشته باشند.

*انقلاب اسلامی مولود غدیر است

فریدون همتی، استاندار قزوین نیز در این مراسم به اهمیت غدیر از نگاه اسلام پرداخت و اظهار کرد: مسئله غدیر آن قدر اهمیت داشت که خداوند به پیامبر (ص) فرمود که اگر این موضوع انجام نشود کار رسالت تو ناتمام خواهد ماند.

وی با تقدیر از خدمات گذشته و تبریک به رییس جدید بنیاد، به برنامه‌های دهه فجر هم اشاره کرد و گفت: باید از میراث و گوهر بابرکتی که امام خمینی (ره) به یادگار گذاشتند را که مولود غدیر است به خوبی مراقبت کنیم و در راستای تقویت آن گام برداریم.

برپایه این گزارش، در پایان این مراسم حجت الاسلام والمسلمین صدیقی، دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر با تقدیر از خدمات آیت‌الله باریک‌بین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی را به عنوان رئیس جدید بنیاد غدیر استان قزوین معرفی کرد.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha