جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام محمودرضا جمشیدی

مدیر حوزه های علمیه خواهران گفت: شورای نگهبان نهادی قانونی است که بر اساس انصاف و عدالت عمل می کند و مورد وثوق بزرگان ماست.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت : به لطف الهی بیش از 30 انتخابات در کشور ما از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شده که با حضور حداکثری و حماسه آمیز ملت در پای صندوق های رای همراه بوده است.

وی افزود: در همه این انتخابات ها، شورای نگهبان به وظیفه قانونی و شرعی خود عمل نموده و بر اساس عدالت و انصاف رفتار کرده است و لذا هجمه و تخریب این نهاد قانونی به هیچ وجه درست نیست.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که کسی نباید به خود این حق را بدهد که به راحتی نهادهای قانونی نظام را زیر سوال ببرد، گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز بارها فرموده، انتخابات در نظام اسلامی یک حق الناس است و همه ارکان نظام در مسیر حفظ و صیانت از آرای مردم می کوشند.

وی همچنین تاکید کرد: البته ممکن است در جریان برخی از بررسی ها صلاحیت کسانی احراز نشود؛ اما آنها نباید در مسیری خلاف قانون حرکت کنند، بلکه می بایست از طریق مجاری قانونی اعتراضات خود را برای بررسی بیشتر اعلام کنند تا خدای ناکرده اعتماد عمومی مردم خدشه دار نشود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha