یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان مازندران، با اشاره به آغاز پذیرش داوطلبان ورود به حوزه، ظرفیت پذیرش امسال حوزه استان را ۶۰۰ طلبه اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ساری، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری، ظرفیت پذیرش امسال حوزه علمیه مازندران را 600 نفر اعلام کرد و گفت: انشاء الله آغاز سال تحصیلی جدید با حضور پرشور جوانان علاقه مند به تحصیل، در مراکز حوزوی آغاز خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه مازندران از فعالیت 27 مدرسه علمیه در شهرهای مختلف استان خبر داد و گفت: دو مدرسه دیگر نیز امسال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی به آغاز پذیرش داوطلبان ورود به حوزه اشاره کرد و افزود: پذیرش حوزه های علمیه از چهارم بهمن ماه در سراسر کشور آغاز شده و تا 20 فروردین 95 ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری با بیان این که آزمون ورودی حوزه برای چهار مقطع پایه نهم، سیکل قدیم، دیپلم سابق و مقطع دانشگاهی برگزار می شود، افزود: این آزمون 27 فروردین 95 به صورت متمرکز در سراسر کشور و همچنین استان مازندران برگزار خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: داوطلبان ورود به حوزه های علمیه برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص نحوه ثبت نام و دریافت دفترچه راهنما می توانند به سایت معاونت آموزش حوزه های علمیه به آدرس www.howzeh.org و یا مدارس علمیه سراسر کشور مراجعه کنند.

وی یادآور شد: داوطلبان می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون حوزه های علمیه در تاریخ های 24، 25 و 26 فروردین 1395 به سایت حوزه های علمیه مراجعه کنند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha