دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام جابری نژاد معاون تبلیغ حوزه ایلام

حوزه/ معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه ایلام گفت: کمبود مبلغ بومی و عدم هجرت روحانیون ساکن قم، زنگ خطری برای استان های مرزی مورد توجه دشمنان است.

حجت الاسلام منصور جابری نژاد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر، به فعالیت های روحانیون طرح هجرت اشاره کرد و گفت: روحانیون طرح هجرت توانسته اند جوانان، نوجوانان و خانواده های منطقه تبلیغی خود را با معارف ناب اهل بیت (ع) و رهنمود های امام(ره) و مقام معظم رهبری آشنا کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان ایلام ادامه داد: براساس اظهار نظر مسئولان انتظامی و قضایی، در هر روستا، بخش و یا منطقه ای که روحانی فعال تبلیغی حضور دارد، جرایم و مشکلات اخلاقی و رفتاری بسیار کاهش یافته که نشانه تاثیرگذار بودن حضور روحانی مبلغ  در مناطق می باشد.

وی با اشاره به کمبود روحانی در مناطق مختلف استان ایلام، ابراز داشت: در استان های محرومی مانند ایلام با وجود کمبود مبلغ بومی و عدم هجرت روحانیون ساکن قم، با کمبود روحانی مواجه هستیم و این مسئله زنگ خطری برای استان های مرزی مورد توجه دشمنان است.

حجت الاسلام جابری نژاد همچنین با دعوت از روحانیون برای حضور در استان های محروم و مرزی، گفت: مسئولین باید استان های محرومی مانند ایلام را دریابند و با اندیشیدن تدابیر لازم، زمینه حضور روحانیون را در این گونه استان ها فراهم آورند تا جلوی هجمه های دشمنان گرفته شود .

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان ایلام در پایان به لزوم دانش افزایی مبلغان اشاره کرد و افزود: به مناسبت فرارسیدن دهه فجر، دوره آموزشی روحانیون هجرت بلند مدت استان ایلام با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی اکبرنژاد، رئیس دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه ایلام با موضوع "انقلاب اسلامی و انتخابات"، در سالن همایش مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) برگزار می شود.

انتهای پیام

   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha