جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
انقلاب بحرین

حوزه/ همزمان با فرا رسیدن سالگرد انقلاب مردم بحرین، نیروهای انقلابی از مردم خواستند از روز جمعه ۱۲ تا روز یکشنبه ۱۴ فوریه کار خود را تعطیل کرده و هیچ گونه رفت و آمد و تعاملی با ادارات دولتی نداشته باشند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از منامه پست، همزان با فرا رسیدن سالگرد انقلاب بحرین، نیروهای انقلابی بحرین، شامل ائتلاف جوانان 14 فوریه، جریان الوفاء الاسلامی، جنبش احرار البحرین، جنبش خلاص، جریان العمل الاسلامی و جنبش حق، برنامه فعالیت های انقلابی خود را در اعتراض به اعدام شیخ نمر و بزرگداشت انقلاب فوریه اعلام کردند.

در این راستا مردم بحرین اعلام کرده اند مغازه های خود را از ساعت 8 جمعه شب 12 فوریه تا بعد از ظهر روز یکشنبه 14 فوریه تعطیل می کنند.

در بیانیه نیروهای انقلابی به این مناسبت از مردم خواسته شده در سه روزی که برای اعتراض عمومی تعیین شده چراغ بیرونی منازل خود را خاموش کنند و تمام معاملات دولتی و بانکی و تجاری خود را تعطیل کرده و از رفت سرکار و ادارات و مدارش و دانشگاه خودداری کنند( به جز کسانی که مشاغل پزشکی دارند) و از ورود نیروهای امنیتی به میادین تعین شده برای تظاهرات خودداری کنند.

این نیروها همچنین از مردم خواسته اند از خرید بنزین و مشتقات نفتی در این سه روز خودداری کنند و از خودروهای خود استفاده نکنند و خیابان ها را در طول این مدت خالی نگاه دارند و در میادین بحرین به ویژه میدان شهدا حضور چشمگیر داشته باشند و از خرید و فروش خودداری کنند و در مجتمع های تفریحی رفت و آمد نکنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha