جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 371308
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
حجت الاسلام سید جواد سلیمانی - امام جمعه بافق

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی، "برجام" را ثمره اقتدار ایران اسلامی دانست و افزود: برای تحقق این اقتدار، خون شهدای زیادی ریخته شده و این مهم سبب شد که سرانجام "برجام" به نتیجه برسد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی، در جمع مدیران شهرستان بافق، دردفتر امام جمعه این شهرستان، با تبریک ایام الله دهه فجر به مقایسه وضع معیشتی مردم در دوران ستم شاهی و بعد از انقلاب پرداخت و بیان داشت: در دوران قبل از انقلاب، مردم از نظر معیشتی وضع بسیار سختی داشتند و به لحاظ امکانات رفاهی شاید در حد صفر بودند.

امام جمعه بافق افزود: به برکت انقلاب اسلامی وضع معیشتی واقتصادی مردم بسیار بهتر شده، البته مشکلات وگرانی وجود دارد، ولی تلاش های زیاد توسط مسئولین نظام در راستای بهبود وضع اقتصادی مردم صورت گرفته است.

وی درخصوص امنیت و اقتدار کشور نیز گفت: امروز با توجه به ناامنی هایی که به خاطر گروه های داعش و دیگر گروه های تکفیری در منطقه وجود دارد،  ایران اسلامی در بین کشورهای خاورمیانه ودنیا در سطح اول امنیت است.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی، "برجام" را ثمره اقتدار ایران اسلامی دانست و افزود: برای تحقق این اقتدار و قدرت، خون شهدای زیادی ریخته شده است  و این مهم سبب شد که سرانجام "برجام" به نتیجه برسد.

امام جمعه بافق با اشاره به دستگیری تفنگداران آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: این حرکت اقتدار کشور را در آب های خلیج فارس به دنیا نشان داد.

امام جمعه بافق در پایان به اهمیت حضور مردم در دو انتخاب سال جاری اشاره و با تاکید بر انتخاب نماینده اصلح تاکید کرد و گفت:  مردم با حضور گسترده و پرشور در انتخابات، نمایندگانی را انتخاب کنند که در مسیر ولایت فقیه و دارای فکر واندیشه باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha