یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تفاهم نامه همکاری

حوزه/ همزمان با آغاز ایام الله دهه مبارک فجر تفاهم نامه‏‌ای میان مسجد مقدس جمکران و سازمان فنی حرفه ای استان قم جهت برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی برای کارکنان و خادمان افتخاری این مسجد مقدس به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران در ابتدای این جلسه اظهارداشت: تصمیم گرفته شده که علاوه بر آموزش های عمومی که ویژه کارکنان مسجد مقدس جمکران بود، آموزش های تخصصی نیز برای کارکنان و خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران برگزار شود.

احمد حاجی زاده ادامه داد: در آخرین فراخوان خادمان افتخاری پنج هزار نفر نام نویسی کرده‌اند که از این تعداد تا کنون حدود هزار نفر خادم افتخاری آموزش دیده و دارای گواهی نامه به خادمان این مسجد مقدس اضافه شده است.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران ابراز کرد: در قرآن کریم و احادیث بر آموزش و علم آموزی تأکید زیادی شده است؛ در همین راستا برای ارتقاء بحث آموزش فنی و حرفه‌ای در مسجد مقدس جمکران تفاهم نامه‏ای میان فنی حرفه‏ای استان قم و این مکان مقدس به امضا خواهد رسید.

حاجی زاده در پایان اظهار داشت: زمانی که در این مسجد مقدس خادمان و نیروی های آموزش دیده به فعالیت مشغول باشند، سطح کیفیت ارائه خدمات به زائران نیز افزایش می یابد؛ در سال گذشته 90 درصد زائران از خادمان و کادر اجرایی مسجد مقدس جمکران اعلام رضایت کرده اند.

دکتر احمد عطار نیا، مدیر کل آموزش فنی حرفه ای استان قم نیز در این نشست با اشاره به روایتی از امام صادق(علیه السلام) توضیح داد: در روی کره زمین بندگانی حضور دارند که در خدمت رسانی به مردم تلاش می‏کنند، به درستی که آنان در روز قیامت اهل بهشت هستند.

مدیر کل آموزش فنی حرفه ای استان قم تصریح کرد: در بیشتر کشورهای اسلامی، همیشه بهترین‏ها را برای مساجد خود در نظر می گیرند و این نمونه حتی در کشور عربستان که اصلا بویی از اسلام نبرده‏اند نیز مشاهده می شود.

وی با اشاره به حضور میلیونی زائران در مسجد مقدس جمکران، بیان کرد: هر چقدر برای این مسجد مقدس کار انجام شود بازهم کم است، چرا که آبروی ایران و تشیع است.

عطار نیا با اشاره به تنظیم تفاهم نامه با مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه در راستای راهبردها و سیاستهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور شامل توانمند سازی افراد از طریق آموزشهای مهارتی و نیز توسعه مشارکت با بخش های عمومی و دولتی و به منظور هم افزایی در استفاده از تواناییها و امکانات طرفین منعقد می‌شود.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha