یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
تصاویر/ افتتاح نمایشگاه دستاوردهای حوزه های علمیه خواهران در پرتو انقلاب

حوزه/ نمایشگاه دهه فجر و دست آوردهای مدارس علمیه خواهران استان قم و شهرستان کاشان در عرصه های پژوهش، فرهنگی و آموزش امروز در مرکز آموزش عالی حوزوی افتتاح شد.

 مسئول اجرایی برگزاری نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار «حوزه» بیان داشت: این نمایشگاه دارای 18 غرفه است که 14 غرفه ی آن برای مدارس مختلف استان قم، کاشان و آران و بیدگل است.

فاطمه محمدی، هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی حوزه های علمیه خواهران استان قم با یکدیگر برشمرد و گفت: این نمایشگاه حاصل فعالیت های علمی و پژوهشی و فرهنگی مدارس علمیه خواهران است که باعث ایجاد یک نوع رقابت سالم بین آنها و بالا بردن توانمندی های خود در این سه عرصه خواهد شد.

وی افزود: هدف دوم از برگزاری این نمایشگاه، آشنایی آموزش و پرورش با توانمندی های حوزه های علمیه است تا بتوانیم راهی برای حضور مبلغان در مدارس آموزش و پرورش و بیشتر کردن فعالیت آنها، باز کنیم.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه معصومیه  خواهران با بیان این که دهه فجر و دست آوردهای مدارس علمیه خواهران برای اولین بار دایر شده است، اظهار داشت: این نمایشگاه به همت موسسه آموزش عالی معصومیه خواهران و با همکاری مرکز مدیریت استانی حوزه های علمیه استان قم برپا شده است.

استاد جامعه الزهرا(س) خاطر نشان کرد: برای بازدیدکنندگان فرم های نظرسنجی در نظر گرفته شده است که تمامی غرفه ها را از سه بعد علمی، فرهنگی و پژوهشی ارزیابی کنند و در مراسم اختتامیه با توجه به فعالیت غرفه و نظرات بازدیدکنندگان، از غرفه ی برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.

 لازم به ذکر است این نمایشگاه از 12 تا 20 بهمن از ساعت 8 تا 12 ویژه ی خواهران و 15 تا 17 ویژه بازدید خانوادگی در بلوارامین، بعد از سه راه سالاریه، مرکز آموزش عالی حوزوی معصومیه دایر می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha