دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
سعید مهدوی امین لرستان

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: مردم با حضور و مشارکت حداکثری در این دو امتحان نیز سربلند بیرون آمده و دشمنان اسلام و انقلاب را مات و مبهوت خواهند ساخت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛حجت الاسلام سعید مهدوی امین ظهر امروز در نشست با اعضای موسسات وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان که با حضور حجت الاسلام نوری زاده معاون امور مجلس و استان ها و معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه متن و قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی بر مبنای اصول اسلام بنا نهاده شده، اظهارداشت: امروز باید با پاسداشت این انقلاب و انتقال ارزش های آن به نسل جوان جامعه کوشا باشیم.

وی با اشاره به اینکه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و همچنین راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال دو آزمون دیگر برای سربلندی ملت غیور ایران اسلامی است، افزود:مردم با حضور و مشارکت حداکثری در این دو امتحان نیز سربلند بیرون آمد و بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را مات و مبهوت خواهند ساخت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان در ادامه با اشاره به اینکه برگزاری کمیته برنامه های دینی و قرآنی دهه فجر به عهده این نهاد است تصریح کرد:در دهه فجر امسال ۱۵ محفل انس با قرآن برگزار می شود و روز ۱۷ بهمن نیز مراسم اختتامیه این محافل قرآنی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه برنامه و جشن های انقلاب با محوریت امامان جماعت و هیات مذهبی برگزار می شود خاطر نشان کرد:در کشور ۲ هزار و ۲۰۰ هیات مذهبی فعالیت دارند که در اجرای برنامه های دینی و فرهنگی سهم بسزایی دارند.

وی در پایان با اشاره به فعالیت ۵ مدرسه علوم و معارف اسلامی در استان گفت :از این تعداد سه مدرسه دارای ساختمان هستند و ساختمان مدارس صدرا شهرستان های کوهدشت و نورآباد نیز دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha