یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دهه فجر

حوزه/ مسئول کمیته روحانیون و طلاب ستاد دهه فجر لارستان، از برنامه های شاخص طلاب مدارس علمیه این شهرستان در ایام یوم الله خبر داد.

حجت الاسلام سید عبدالرسول موسوی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در فارس ضمن تبریک ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با شروع فعالیت ستاد کمیته روحانیون و طلاب شهرستان لارستان اظهار داشت: کمیته روحانیون و طلاب ستاد دهه فجر این شهرستان با محوریت برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های این ایام تشكيل شده و به همين دليل در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های دهه فجر فعالیت کمیته روحانیون و طلاب این ستاد اعلام شد.

وی اضافه کرد: مهمترین برنامه این کمیته، برگزاری جشن بزرگ پیروزی انقلاب می باشد که در شامگاه شنبه 17 بهمن ساعت 8 شب در حسینیه اعظم لارستان با حضور علماء، روحانیون، عموم مردم و به همت مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) لارستان برگزار و سپس آیت الله سید علی اصغر دستغیب عضور خبرگان رهبری به ایراد سخن خواهد پرداخت.

مسئول کمیته روحانیون و طلاب ستاد دهه فجر لارستان، افزود: برگزاری گفتمان انقلاب اسلامی با حضور معاون مدیر کل اطلاعات استان فارس در سالن اجتماعات مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) شهرستان لارستان به منظور آشنایی طلاب با انقلاب اسلامی و اندیشه های حضرت روح الله(ره)  از دیگر برنامه ها  است که  شنبه 17 بهمن ماه ساعت 8 الی 12 با محوریت بصیرت افزایی، روشنگری و انتخابات برگزار می شود.

معاون آموزش مدرسه علی بن ابیطالب(ع) لارستان بیان داشت: برگزاری نشست روشنگری انقلاب اسلامی و فرهنگ جهاد و شهادت ویژه طلاب با حضور طلاب این شهرستان با محوریت انقلاب و به منظور معرفی فرهنگ انقلاب در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات شهرستان لارستان در روز یکشنبه 18 بهمن ماه ساعت 4 عصر برگزار می گردد.

حجت الاسلام موسوی به دیگر برنامه های ستاد اشاره و گفت: به منظور تقویت روحیه و نشاط و شادابی، برنامه همگانی پیاده روی بزرگ ویژه خانواده طلاب وروحانیون لارستان و عموم مردم، در روز جمعه 16 بهمن ماه از میدان امام خمینی(ره) لار تا مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) برگزار و سپس در فضای این حوزه از 15 نفر به قید قرعه جوایزی اهداء می گردد.

مسئول کمیته روحانیون و طلاب ستاد دهه فجر لارستان، اضافه کرد: برگزاری محافل قرآنی، دیدار با خانواده معظم شهداء، ایثارگران و بازدید از آسایشگاه معلولین و خانه سالمندان لارستان، پاسخگویی به شبهات اعتقادی و اجتماعی در سالن امامزاده میر علی بن الحسین(ع) لار ویژه خواهران و برادران و برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودک و نوجوان در فضای نماز جمعه توسط مدارس علمیه خواهر و برادر لارستان و با محوریت مدرسه علی بن ابیطالب(ع) در ایام یوم الله بر قرار است.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: اعزام 15 نفر از اساتید و روحانیون حوزه علمیه لار  به مناطق محروم در دهه فجر و حضور 30 نفر از طلاب مبلغ در مساجد و حسینیه ها، 5 نفر از طلاب روحانی طرح هجرت بلند مدت به منظور معرفی آرمان های انقلاب، خاطره گویی و ... و حضور در 3 مدرسه به اتفاق مسئولین حوزوی به صورت تفکیک شده و اعزام طلاب خواهر و برادر به خوابگاه های دانشجویان و محصلین به منظور پاسخگویی و مشاوره و رفع شبهات در این ایام انجام می گیرد.

وی در پایان گفت: ضمن پاسداشت یوم الله 22 بهمن و اعلام تجدید بیعت با آرمان های بنیانگزار کبیر انقلاب و میثاق با فرزند خلف ایشان،حضرت آیت الله خامنه ای در سالروز پیروزی انقلاب طلاب و روحانیون مدارس لار اتحاد و همبستگی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha