دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ربودن ۲۷ فلسطینی از جمله کودکان در کرانه باختری

حوزه / سربازان ارتش اسرائیل، سحرگاه پنج شنبه و نیمه‌های شب، حداقل ۲۷ تن از فلسطینیان از جمله کودکان را در مناطق مختلف کرانه باختری و بیت‌المقدس ربودند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» سربازان ارتش اسرائیل، سحرگاه پنج شنبه و نیمه‌های شب، حداقل 27 تن از فلسطینیان از جمله کودکان را در مناطق مختلف کرانه باختری و بیت‌المقدس ربودند.

جامعه زندانیان فلسطین اعلام کرد: سربازان اسرائیلی 3 نوجوان 13 ساله را از اردوگاه پناهندگان قلندیا، در همسایگی شیخ جراح در بیت المقدس به نام‌های حمزه عبدالله ، محمد طاهر فرهان و قاسم شهادا ربودند.

صهیونیست‌ها همچنین جوانان و نوجوانان فلسطینی دیگری را که ساکن بیت‌المقدس بوده‌اند، از خانه‌هایشان ربودند. در حنین، از مناطق شمالی کرانه باختری نیز سربازان با یورش و تفتیش خانه‌های فلسطینیان، به بازجویی از خانواده‌ها و ربودن هفت تن از ساکنان فلسطینی این منطقه اقدام کردند. به علاوه، سربازان به کمپ پناهندگان اقبت جابر در اریحا نیز هجوم برده و یک جوان فلسطینی را با خود بردند.

در هبرون نیز خانواده‌های جوانان فلسطینی که بدون هیچ دلیلی مفقود شده بودند، پس از تلاش فراوان متوجه شدند که فرزندانشان در بازداشت صهیونیست‌ها بسر می‌برند. در میان این جوانان مفقود شده، دوحه جهاد حسن الباوه، خواهر 22 ساله حسن جهاد الباوه، دانشجوی حقوق دانشگاه القدس که پیشتر در 14 نوامبر 2015 با شلیک گلوله سربازان صهیونیستی به قلبش شهادت رسید، به چشم می‌خورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha