شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دهه فجر

حوزه/ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان لرستان از فعالیت بیش از ۱۱۰ مبلغ تبیین دست آوردهای انقلاب و اجرای طرح قرآنی "تمسک به نورالثقلین" در دهه فجر خبر داد.

حجت الاسلام محمد ولی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با بیان این که ۱۱۰ مبلغ طرح های هجرت و امین در دو گروه خواهران و برادران، در ایام دهه فجر طبق روز شمار تقویم این دهه به بیان اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی می پردازند، گفت: مبلغان خواهر و برادر در این دهه با در نظر گرفتن زمانبندی نامگذاری روزهای دهه فجر تلاش می کنند تا اهداف امام(ره)، انقلاب و راههای پیشرفت روز افزون نظام را برای مخاطبان تبیین کنند.

وی با اشاره به اینکه در اجرای برنامه های این دهه از سوی مبلغان، نگاه ویژه ای به اجرای برنامه های قرآنی شده، تصریح کرد: مبلغان در این دهه برنامه های قرآنی را در قالب طرح "تمسک به نورالثقلین" اجرا می نمایند.

مدیر مدرسه علمیه رضویه خرم آباد با بیان اینکه اجرای برنامه های قرآنی در طول سال توسط مبلغان طرح هجرت در کانون های مساجد شهری و روستایی استان اجرا می شود، یادآور شد: برگزاری کرسی های تلاوت، ترجمه، تفسیر و حفظ قرآن و احادیث از جمله مهمترین برنامه های آموزشی مبلغان است.

حجت الاسلام ولی پور در پایان گفت: مبلغان طرح هجرت و امین، در راستای بصیرت افزایی و دشمن شناسی مخاطبان تلاش می کنند، لذا باید با برگزاری دوره های آموزشی لازم، محورهای تبلیغی متناسب با سن و گروه مخاطبان تنظیم و ارائه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha