یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌‌الاسلام بیگدلی

حوزه/مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) گفت: حضور پرشور مردم در صحنه‌ها، پیروی از رهبری و بی‌اعتنایی به تهدیدهای دشمن در تقویت نظام مؤثر است.

حجت الاسلام و المسلمین بیگدلی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، ضمن تبریک آغاز ایام دهه مبارک فجر بیان کرد: رهبری داهیانه و حضور هوشمندانه و دائمی مردم در صحنه، موجب شد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محقق گردد و همین عوامل محدثه نیز موجب تداوم این نظام شده‌اند.

وی با بیان اینکه از نظر اقتصادی و سیاسی انقلاب تأثیر بسیاری بر کشور ما گذاشته است تصریح کرد: انقلاب‌هایی که اخیراً در منطقه رخ داده، برگرفته از انقلاب ما بوده  و این را با افتخار می‌توانیم بیان کنیم.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) با بیان اینکه حضور پرشور مردم در صحنه‌ها و پیروی از رهبری و بی‌اعتنایی به تهدیدهای دشمن در تقویت نظام مؤثر است گفت: دولت مردمی ایران با حفظ و حراست از دستاوردهایی که تاکنون داشته‌ایم و تداوم آنها، مطمئناً موجب می‌شود که هوشیاری و اعتماد مردم بالا رود و بسیاری از مشکلاتی که تاکنون داشته‌ایم رفع شود.

وی با اشاره به برنامه‌های مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) قم در ایام دهه مبارک فجر افزود: علاوه بر تزئین مدرسه که به مناسبت این ایام صورت گرفته است از برخی از بزرگانی دعوت کرده‌ایم تا با بیان خاطراتی از انقلاب طلاب را با حال و هوای آن دوران آشنا کنند.

حجت الاسلام و المسلمین بیگدلی ابراز داشت: پخش فیلم‌هایی از آن دوران و برگزاری مسابقات ویژه دهه فجر از دیگر برنامه‌های مدرسه امام حسن مجتبی(ع) در این ایام است.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha