شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله حسینی بوشهری/ راهپیمایی روز قدس

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه ضمن قدرانی از حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: این حضور واکنش جدی به جنایت ظالمان عالم به خصوص اسرائیل است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،  آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فلسفه راهپیمایی روز قدس، لزوم ایستادگی انسان های آزاده در مقابل ستمگران و ظالمان و حمایت و پشتیبانی از مظلومان است.

وی با بیان اینکه مردم دنیا وظیفه دارند از مظلومان عالم در برابر تجاوز دشمنان و در برابر ظلم جنایتکاران دفاع کنند گفت: امروز علاوه بر مسلمانان، آزادگان عالم نیز هنگامی که کودکان فلسطینی تحت آماج حملات اسرائیل غاصب قرارمی گیرند، باید وظیفه خود بداند نسبت به این جنایات واکنش  نشان دهند.

مدیر حوزه های علمیه ضمن قدرانی از حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: این حضور واکنش جدی به جنایت ظالمان عالم به خصوص اسرائیل است.

وی با بیان اینکه قبله نخست مسلمین تحت ظلم و اشغال دشمنان است اظهار داشت: امروز اسرائیل فقط به اشغالگری در فلسطین اکتفا نکرده و همراهی مستقیم و غیر مستقیم نیز در سوریه، یمن و سایر نقاط جهان دارد.

وی با اشاره به مذاکرات ایران و 5+1 اظهار داشت: اسرائیل در این مذاکرات به کارشکنی ، توطئه گری و مانع تراشی می پردازد.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری در پایان خاطر نشان کرد: مبانی دین اسلام تاکید می کند در مقابل ظلم ایستادگی کنید و پناهگاه مظلومان باشد.

انتهای پیام/ 313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha