یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
هادوی تهرانی - راهپیمایی

حوزه/ عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: شیوخ مرتجع عرب ، صهیونیست بین الملل و برخی از دیگر کشور ها که منافع خود را در مذاکرات در خطر می بینند از موانع اصلی به شمار می روند و به دنبال ایجاد زیاده خواهی در طرف غربی هستند

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، استاد هادوی تهرانی امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس مردم قم،  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روز قدس یکی از یادگارهای امام (ره) است اظهار داشت: در این روز با آرمان های انقلاب تجدید پیمان شد.

عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع)  با بیان این که مبارزه با ظالمین و دفاع از مظلومین از آرمان های انقلاب است افزود: مردم مظلوم فلسطین چند دهه از تحت فشار قرار گرفتن مردم مظلوم فلسطین از سوی صهیونیست بین الملل و سیاست های مستکبران می گذرد.

استاد هادوی تهرانی با بیان این که روز قدس، روز زنده نگه داشتن یاد مظلومیت مردم فلسطین و حمایت از همه مردمان مظلوم عالم است اظهار داشت: همانطور که حامی مردم مظلوم یمن هستیم از مردم فلسطین نیز حمایت می کنیم.

وی با بیان اینکه روز قدس روز تجدید پیمان با امام راحل، رهبری و آرمان های انقلاب اسلامی است ابراز داشت: قدس روز امید مستضعفان و تحقق آرزوهای مظلومان عالم است و ان شاء الله به برکت حرکت مردم، ظالمان نابود و مردمان حاکم شوند.

عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: اگر مذاکرات با درایت و عقلانیت طرفین گفتگو تداوم یابد، قطعا به نتیجه مثبت خواهد رسید.

استاد هادوی تهرانی افزود: شیوخ مرتجع عرب ، صهیونیست بین الملل و برخی از دیگر کشور ها که منافع خود را در مذاکرات در خطر می بینند از موانع اصلی به شمار می روند و به دنبال ایجاد زیاده خواهی در طرف غربی هستند.

وی با اشاره به سقوط بورس چین ابراز داشت:  توهم اینکه سقوط بازار چین عاملی برای تضعیف اقتصاد چین است و شاید به این انگیزه صورت گرفته باشد که طرف آمریکایی نیازی به این توافق ندارد.

عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) افزود: طرف آمریکایی باید بداند این سقوط شاید ساختگی باشد تا آمریکا را از ادامه مذاکرات بی نیاز کند.

وی تصریح کرد: مسئولان ایران باید به این نکته توجه کنند که برخی از کسانی که به ظاهر خودشان را حامی ایران نشان می دهند در صورت تحقق توافق متضرر خواهند شد و اینها از موانع واقعی این توافق هستند.

انتهای پیام313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha