یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام قهرمانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی، حضور حماسی مردم مسلمان و روزه دار ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس را نشانه اعلام برائت از استکبار جهانی و احترام به ارزش های انسانی عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد قهرمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به حضور پرشور مردم روزه دار مسلمان در راهپیمایی روز قدس، اظهارداشت: مسلمانان اعم از شیعه و سنی و هر انسان آزادی خواه که شاهد کشتار مردان، زنان و کودکان بی دفاع فلسطین هستند، با حضور در این راهپیمایی، تنفر و انزجار خود را نسبت به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند

وی، انتخاب روز قدس از سوی امام راحل را هوشمندانه دانست و افزود: بناید در برابر اعمال شنیع و ضد انسانی استکبار و عاملین کشتار زنان و کودکان بی دفاع مسلمانان در منطقه سکوت کرد.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس فرصتی برای تجدید پیمان با برادران مسلمان ستمدیده و مظلوم فلسطینی و یمنی است که هر روز زیر بمباران و موشک های دشمنان غاصب مورد هجمه قرار گرفته و این راهپیمایی نماد همدردی و اعلام انزجار از عاملین کشتار و جنگ های ظالمانه علیه آنها است.

حجت الاسلام والمسلمین قهرمانی در پایان خاطرنشان کرد: حضور همیشه در صحنه روحانیت و طلاب در کنار مردم نشانه ولایتمداری آنان و حمایت از مظلومین مسلمان است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha