دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بانوان

حوزه/ سرپرست حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی از فعالیت تبلیغی بانوان طلبه ارومیه ای در بیش از ۱۷۰ مسجد، در ماه ضیافت الهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از ارومیه، حجت‌ الاسلام حمید راحلی، به تشریح عملکرد تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان غربی در شهر ارومیه در ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: طلاب خواهر در این ماه، در مساجد فاقد مُبلغ، به تبلیغ معارف قرآن و عترت و بیان احکام پرداختند.

وی یادآور شد: 120 مسجد شهر ارومیه و 50 مسجد روستایی تحت پوشش فعالیت های خواهران طلبه در ماه مبارک رمضان بوده است.

سرپرست حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان غربی، بیان احکام، مسائل دینی و اعتقادی را از جمله برنامه‌های تبلیغی بانوان طلبه دانست و گفت: همچنین در این ماه، مبلغان به روشنگری جایگاه و مقام ولایت فقیه، امام راحل و رهبر معظم انقلاب پرداختند.

حجت الاسلام راحلی تصریح کرد: مساجد شهر ارومیه فرصتی بسیار مناسب برای تبلیغ بانوان طلبه است تا از آن نهایت بهره را ببرند.

وی، حضور در پایگاه‌های مساجد، ‌حلقه‌های صالحین و برنامه‌های تلویزیونی را از دیگر فعالیت‌های تبلیغی بانوان طلبه عنوان کرد و گفت: قریب به 40 نفر از طلاب خواهر در برنامه‌های گوناگون همانند: گفت‌وگو و هم‌اندیشی صدا و سیمای استان آذربایجان غربی، حضوری فعال دارند که مورد استقبال نیز قرار گرفته است.

سرپرست حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان غربی تعداد طلاب خواهر فعال در برنامه‌های اعتکاف شهر ارومیه؛ به ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان را بیش از 150 نفر دانست و بیان داشت: تاکنون بسیاری از مراسم‌های اعتکاف بانوان در سطح استان با حضور بیش از 400 طلبه خواهر مبلغ برای بیان احکام و مسائل دینی برگزار شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha