دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سید رضی شکوری_ اما جمعه خوی

حوزه/ امام جمعه خوی گفت: تفسیر قرآن و تبیین فرهنگ اهل بیت(ع) به‌عنوان دو میراث ماندگار پیامبر اسلام(ص) باید در اولویت فعالیت‌های تبلیغی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضی شکوری، امروز در دیدار با جمعی از روحانیون اعزامی از حوزه علمیه قم به‌عنوان مبلّغ در ماه رمضان، با قدردانی از فعالیت‌های این مبلّغان در طول  این ماه ، اظهار داشت: یکی از زیبایی‌های این نوع فعالیت‌ها شناخت و آگاهی فضلا از نیازمندی‌های منطقه است که با مرور زمان نیاز تبلیغی و فرهنگی مردم مشخص می‌شود و در نهایت متولیان امور به‌ویژه روحانیون به فکر چاره می‌افتند.

‌وی افزود: تلاش کنید یک شورای تبلیغی مرکب از نمایندگان فضلای اعزامی از قم و همه مجموعه‌های مرتبط در شهرستان راه‌اندازی شود تا قبل از انجام مأموریت‌ها هماهنگی لازم صورت گیرد.

امام‌جمعه خوی تصریح کرد: تفسیر قرآن و تبیین فرهنگ اهل بیت(ع) به‌عنوان دو میراث ماندگار پیامبر اسلام(ص) باید در اولویت فعالیت‌های تبلیغی قرار گیرد تا بتواند آثار و مانایی خود را حفظ کند

وی بیان کرد: همکاری با مدارس علمیه خوی و مدارس آموزش و پرورش و راه‌اندازی جلسات و کلاس‌های تفسیر، احکام، نهج‌‌البلاغه و صحیفه سجادیه از جمله ضرورت‌های مردم است که باید با همکاری شما روحانیون و مدیران حوزه راه‌اندازی شود.

انتهاییام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha