چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
رئیسی دادستان کل کشور

حوزه/ دادستان کل کشور، داعش و دیگر گروه های تکفیری و تروریستی را مولود نامشروع اسرائیل دانست و تصریح کرد: اگر این غده سرطانی نابود نشود، تمام فضای منطقه را آلوده می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، ظهر امروز در جمع راهپیمایان ولایت مدار بیرجند با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ  امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر با تاخیر انجام و گاهی تعطیل شده است و  این مسئله باعث تسلط اشرار بر جامعه خواهد شد.

دادستان کل کشور با بیان اینکه ما می خواهیم راه مولایمان امام علی (ع) را ادامه دهیم، خاطر نشان کرد: باید سعی کنیم علوی باشیم و با تمام وجود نسبت به دشمنان دین مبین اسلام نفرت داشت.

  نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری، عبادت پروردگار با پذیریش طاغوت طغیان سازگاری ندانست و ادامه داد: اگر چه نظام سلطه می خواهد بر عالم سلطه داشته باشد، اما ما هیچ پذیرشی از آنها نداریم، چرا که مکتب علوی، مکتب ایستادگی و مقاومت است.

  وی ادامه داد: مکتب غربی به جامعه می گوید شما باید ظلم پذیر باشید، اما مکتب اعتقاد به مهدوی و عاشورا و هیهات منالذله اباعبدالله الحسین(ع) ظلم پذیر نیست و در برابر شرارت ها ایستادگی می کند.

 دادستان کل کشور با بیان این که اسلام متعهد و با بصیرت، اسرائیل این غده سرطانی را نابود می کند، اظهار داشت: جریان استکباری صهیونیستی داعیه تسلط بر عالم را دارد و خودخواهی و خود پرستی خود را به یک سرزمین خاص فلسطین خلاصه نمی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با اشاره پیمان شکنی استکبار، تصریح کرد: در ذات جریان استکباری در واقع پیمان شکنی نهفته است، لذا ما باید با هوشیاری در مقابل آنها بایستیم.

 نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری جریان به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: امیدواریم مذاکرات برای ملت نتیجه خوبی داشته باشد، اما براساس فرموده مقام معظم رهبری، مذاکرات به هر نتیجه ای برسد، اسرائیل هم چنان ناامن خواهد بود.

 دادستان کل کشور، داعش و دیگر گروه های تکفیری و تروریستی را مولود نامشروع اسرائیل دانست و تصریح کرد: اگر این غده سرطانی نابود نشود، تمام فضای منطقه را آلوده می کند.

وی، داعش را پدیده ای برای دور شدن افکار از جنایت های اسرائیل دانست و افزود: آمریکا و استکبار جهانی به دنبال ماندن اسرائیل در جهان هستند و داعش را در راستای نابودی و تجزیه مسلمانان ایجاد کردند.

 حجت الاسلام والمسلمین رئیسی مثلث شوم آمریکا، انگلیس و اسرائیل را مایه همه مفاسد در عالم خواند و ابراز داشت: به برکت آموخته‌های معلم بزرگ انقلاب اسلامی، در برابر راهبرد دشمن که اختلاف‌افکنی است، راهبرد ما وحدت‌آفرینی است.

 نماینده مردم خراسان‌جنوبی در مجلس خبرنگان رهبری تأکید کرد: امروز هرکس در جهان اسلام بداند یا نداند، بخواهد یا نخواهد، سخنی در جهت اختلاف بزند، حتما در جهت دشمن حرکت کرده است.

وی، وحدت در جامعه مسلمین را رمز موفقیت عنوان کرد و خاطر نشان کرد: جریان وهابی و تکفیری در طول تاریخ به آن میزانی که از مردم و علمای اهل‌سنت، کُشتند، از شیعیان نکشتند.

 دادستان کل کشور از علمای با بصیرت اهل‌سنت برای برائت از تکفیری‌ها تشکر کرد و افزود: در زمانی که بهائیت پیش آمد، همه علمای شیعه وقتی تشخیص دادند، بهائیت ساخته استکبار است، در برابر آن اعلام موضع کردند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با تأکید براینکه باید حرکت فرهنگی ما در جهت بصیرت‌افزایی باشد، افزود: علمای شیعه و سنی روشنگری کنند و نگذارند جریان تکفیری بر جهل مردم سوار شود.

 وی با بیان این که خون مطهر حضرت امام حسین علیه‌السلام، جهل‌زدایی کرد، یادآور شد: جهل و نادانی بهترین بستری است که مورد استخدام دشمنان قرار خواهد گرفت.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به این که هر سال روز جهانی قدس را با شکوه تر برگزار می‌کنیم، افزود: امروز روشنگری‌های امام و رهبری و فریاد ملت ایران، جوامع بشری را متوجه آزادی قدس کرده است. امروز مردم مسلمان فلسطین دیگر اعتمادی به سازمان‌های بین‌المللی برای نجات خود ندارند.

 وی راه برخورد با اسرائیل را توکل بر خدا و اعتماد به نفس دانست و اظهار کرد: این دو عامل رمز پیروزی انتفاضه‌ها و ایستادگی مردم مسلمان خواهد بود و مقاومت کار را به جایی رساند که دیروز حزب‌الله لبنان، پس از آن حماس و امروز انصارالله را در یمن داریم.

دادستان کل کشور در ادامه با اشاره به جنایات آل سعود در یمن، تأکید کرد: حرکات آل‌سعود، تداعی‌کننده آنچه اسرائیل در غزه انجام داد و تداوم جریان استکباری است.

 حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تصریح کرد: دل‌های محکم و با اعتماد به خدا سرمایه عظیمی است که در یمن وجود دارد. یمنی‌ها افرادی هستند که نفس علی‌بن‌ابیطالب علیه‌السلام به آن‌ها خورده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha