جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
راهپیمایی یزد

حوزه/ از ساعات ابتدایی صبح امروز و در گرمای حدود 40 درجه طلاب و روحانیون همراه با اقشار مختلف مردم با حضور در میدان شهید بهشتی، آمدند تا قلب انباشته از زخم مادران و کودکان مظلوم و بی‌پناه یمن و غزه را مرهم نهند و مُشتی آهنین بر پیکرِ پوشالی غاصبان فرود آورند..

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، مراسم راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با حضور اقشار مختلف مردم انقلابی و ولایتمدار استان یزد، در 70 نقطه از این استان برگزار شد.

از ساعات ابتدایی صبح امروز و در گرمای حدود 40 درجه طلاب یزدی همراه با اقشار مختلف مردم از زن و مرد، کودک و خردسال، پیر و جوان با دهان روزه با حضور در میدان شهید بهشتی، آمدند تا قلب انباشته از زخم مادران و کودکان مظلوم و بی‌پناه یمن و غزه را مرهم نهند و مُشتی آهنین بر پیکرِ پلید و پوشالی این غاصبان عصیانگر فرود آورند..

مراسم راهپیمایی در یزد با قرائت دعای آل یاسین توسط مداحان اهل بیت(ع) از مسیر میدان شهید بهشتی به سمت میدان امیر چخماق با حضور پرشور مردم دارالعباده آغاز شد.

مردم یزد در ادامه با توقف در میدان امیرچخماق در کنار 8 شهید گمنام با شعارهای کوبنده خشم و انزجار خود را نسبت به رژیم کودک کش صیونیستی و آمریکای جنایتکار بار دیگر به نمایش گذاشتند.

سیل جمعیت خروشان در ادامه با ورود به خیابان قیام به سمت مسجد ملااسماعیل میعادگاه نماز جمعه یزد حرکت کردند و در حالی که جمعیت به مسجد رسیده بود، انتهای جمعیت هنوز در میدان امیرچخماق به سمت مسجد ملااسماعیل در حرکت بود.

در پایان مراسم راهپیمایی، قطعنامه این راهپیمایی قرائت شد که در این قطعنامه محو غدّه سرطانی اسرائیل به عنوان اولویت اول جهان اسلام اعلام و بر ضرورت پایبندی تیم مذاکره‌کننده به خطوط قرمز تاکید شده است.

 *حاشیه های جذاب

*راهپیمایان یزدی با در دست گرفتن پلاکاردهایی خطاب به سران غربی تاکید کردند که روز قدس روز هشدار به ابرقدرت هاست.

*راهپیمایان با در دست داشتن "من هم یک یمنی هستم" انزجار خود را از جنایات رژیم آل سعود علیه ملت و کودکان مظلوم یمن اعلام داشتند.

*راهپیمایان یزدی با به دست گرفتن پرچم و پلاکارهای «ما تا آخر ایستاده‌ایم» بر استقامت خود در راه آرمان‌ها، انقلاب و اسلام تأکید کردند.

*راهپیمایی امروز قدس امسال یزد به وسیله تعداد زیادی  خبرنگار، فیلمبردار و عکاس داخلی و خارجی پوشش داده ‌شد.

*"اسرائیل با گزینه‌های روی میز ما باید از بین برود"، "ما قدس را آزاد خواهیم کرد"، "روز قدس روز هشدار به ابرقدرت‌هاست"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر انگلیس" و "مرگ بر رژیم صهیونیستی" از دیگر پلاکاردهایی بود که در خیابان های یزد به چشم می خورد.

*مردم یزد با اهدای هدایای نقدی به یاری مستضعفان و محرومان شتافتند.

*راهپیمایان یزدی  با در دست داشتن دست‌نوشته‌هایی خواستار تحریم کالاهایی شدند که منافع آن به جیب صهیونیست‌ها ریخته می‌شود.

*از مسئولینی که در این مراسم حضور داشتند می توان به آیت الله محمد رضا ناصری، امام جمعه یزد، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم مدرسی، سید محمد میرمحمدی، استاندار یزد، حجت الاسلام والمسلمین شمس، مدیر حوزه علمیه استان، سردار فتوحی فرمانده سپاه الغدیر یزد و.. اشاره کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha