دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام محمد باقر عبادی - نماینده بیرجند

حوزه/ نماینده بیرجند در مجلس با تاکید بر این که ایران هرگز در مقابل آمریکا سر خم نمی کند، تصریح کرد: آمریکا نیازمند مذاکره با ایران است و مطمئن باشید، اگر احتیاجی به مذاکرات نداشت، وارد بحث با کشور ما نمی‌شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند،در مراسم راهپیمایی روز قدس مردم شهرستان درمیان، حضور گسترده و وحدت آمیز تشیع و تسنن در راهپیمایی روز قدس را مثال‌زدنی خواند و گفت: مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه با دهان روزه و در هوای گرم، تکلیف شرعی خود را به خود انجام داده‌ و بار دیگر صحنه‌ای تاریخی خلق کردند.

وی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) که فرمودند " هرچه فریاد دارید، بر سر آمریکا بکشید"، بیان کرد: امروز سخنان کرامت‌گونه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگری در دنیا و خاورمیانه روشن شده است.

*ریشه غده سرطانی باید خشکانده شود

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، اسرائیل را غده سرطانی و خطر جدی برای بشریت دانست و یادآور شد: اگر این ریشه این غده سرطانی خشکانده نشود، تمام منطقه را در بر می‌گیرد.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه اصل شکل‌گیری رژیم منحوس اسرائیل برای سلطه غرب بر اسلام و مسلمانان بوده است، افزود: خاک فلسطین به لحاظ موقعیت ژئوپلیتیک و همسایگی با چندین کشور اسلامی که از ذخایر طبیعی فراوانی برخوردار هستند، تنها یکی از دلایل ایجاد رژیم غاصب اسرائیل است.

وی در ادامه یادآور شد: روشنفکرنماها بدانند که اگر جلوی اسرائیل، انگلیس و آمریکا گرفته نشود، آنها تمام کشورهای اسلامی را تجزیه و نابود خواهند کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه غرب از سال 2000 اعلام کرده که دیگر شیوه و الگویی برای جوانان ندارد، اظهار داشت: امروز شاهد گرایش گسترده مردم و به‌ویژه جوانان اروپایی و آمریکایی به اسلام ناب محمدی هستیم.

*تشیع لندنی و تسنن آمریکایی؛ بزرگ ترین خطر برای اسلام

وی با اشاره به این که ایجاد داعش و گروه‌های تکفیری با هدف ارائه تصویر اسلام جنایت‌کار به مردم غرب است، بیان کرد: باید مردم کشورهای منطقه مراقب باشند تشیع لندنی و تسنن آمریکایی بزرگ ترین خطر برای اسلام است.

*آل سعود بازیچه دست اسرائیل و آمریکا

حجت الاسلام عبادی به جنایات آل‌سعود در منطقه نیز اشاره کرد و گفت: آل سعود بازیچه دست اسرائیل و آمریکا در نسل کشی مردم یمن، عراق و سوریه است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به نقش انقلاب اسلامی و جایگاه ولایت فقیه در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی با اصل ولایت فقیه مشکل دارند و به د‌نبال سیطره فرهنگی بعد سیاسی و نظامی هستند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در زمینه جنگ فرهنگی دشمن هشدار داده‌اند، خاطرنشان ساخت: مردم باید نسبت به تهاجم‌های فرهنگی و سیاسی دشمن هوشیارانه عمل کنند.

*ایران در مقابل آمریکا سرخم نمی‌کند

حجت الاسلام عبادی در ادامه در ادامه با اشاره به این که نظام اسلامی به خودش اجازه نمی‌دهد که در مقابل مستکبران عالم سرخم کند، گفت: ایران اسلامی با روش‌های صحیح دپیلماسی پیش می‌رود، اما در مقابل آمریکا سر خم نمی‌کند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند" تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران فرزندان شجاع و غیور کشور هستند"، اظهار کرد: آمریکا نیازمند مذاکره با ایران است و مطمئن باشید اگر احتیاجی به مذاکرات نداشت، وارد بحث با کشور ما نمی‌شد.

وی در پایان یادآور شد: امروز جان کری در مقابل ملت ایران اسلامی به‌ واسطه مقاومت و ایستادگی در برابر حقوق خود، گردن کج کرده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha