یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
راهپیمایی روز قدس

حوزه/ مردم غیور اهواز، امروز در گرمای بیش از ۶۰ درجه، برای ابراز همدردی و حمایت از مردم مظلوم کشورهای اسلامی، علی‌الخصوص فلسطین و یمن، به خیابان‌ها آمده و شعارهای کوبنده و حمایت‌گرانه سر دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در اهواز، راهپیمایی روز جهانی قدس، همزمان با سراسر کشور در شهرهای استان خوزستان به ویژه در اهواز، با حضور گسترده مردم برگزار شد.

*حضوری همگانی...

در این حماسه حضور، از کودک گرفته تا پیر و جوان، همگی برای ابراز همدردی و حمایت از مردم مظلوم کشورهای اسلامی، علی‌الخصوص فلسطین و یمن، به خیابان‌ها آمده و فریاد «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» و «القدس لنا» سر دادند.

*شعارهای کوبنده در گرمای بیش از 60 درجه

راهپیمایان اهوازی از مسیرهای مشخص شده راهپیمایی خود را به سوی میعادگاه نماز جمعه آغاز کرده و در این مسیر که دمای هوای بیش از 60 درجه سانتی گراد زیر نور خورشید بود، شعارهای کوبنده و حمایت‌گرانه سر دادند.

*روز قدس، روز هشدار به ابرقدرت‌ها برای نزدیک بودن اتمام ستمگری آنهاست

مردم غیور اهوازی، با در دست گرفتن پوستر و شعارنوشته‌هایی خطاب به دولتمردان مستکبر غربی تأکید کردند که روز قدس روز هشدار به ابرقدرت‌ها بوده و بدانند که زمان نابودیشان نزدیک است.

*آتش نشان ها آتش مردم را گرم تر می کردند!

یکی از تدابیر اندیشیده شده برای خنک کردن مردم، استفاده از پمپ‌های آب ماشین‌های آتش نشانی بود. وقتی آتش‌نشان‌ها مردم را با آب خنک می کردند، گویی که جان دوباره‌ای به آن‌ها بخشیده باشی و مردم با صدایی فراتر و گرم‌تر فریاد «مرگ بر آمریکای جنایتکار» را سر می‌دادند.

*ما آماده‌ایم...

جمعی از جوانان اهوازی، با در دست گرفتن پلاکاردی که روی آن نوشته شده بود «برادران مسلمان کشورهای یمن، سوریه، عراق! ما هستیم» اعلام کرده بودند که ما برای کمک به شما آماده‌ایم.

*علمای خوزستان همگام با مردم

در این راهپیمایی نماینده ولی فقیه در خوزستان، اعضای خبرگان رهبری، ائمه جمعه موقت اهواز، مدیران مدارس علمیه و سایر شخصیت‌های برجسته استانی همگام با مردم در این راهپیمایی حضور ویژه داشتند.

*حضور گسترده طلاب و روحانیون

یکی از جلوه‌های بارز این راهپیمایی، حضور طلاب و روحانیون در کنار جوانان و نوجوانان بود که الحق و الإنصاف شور و نشاط و هیجان خاصی را به این راهپیمایی بخشیده بود.

*ازدحام جمعیت برای ورود به مصلی مهدیه

پس از اتمام راهپیمایی، مردم چند دقیقه‌ای را پشت درب‌های مصلی امام خمینی(ره) منتظر بودند که نهایتاً پس از گذشت حدود نیم ساعت، مردم وارد مصلی شدند.

*قرائت بیانیه پایانی...

سرانجام پس از ورود مردم به مصلی مهدیه، بیانیه پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس 94 از سوی حجت‌الاسلام مهدوی راد، عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان قرائت و مردم اهوازی جنایات گروه‌های تکفیری که سرباز و مزدور رژیم غاصب صهیونیستی هستند را محکوم کردند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • منتقد IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
    0 0
    ميگي هواي 60درجه يعني سازمان هواشناسي اين همه سال دروغ ميگه
  • نبوی IR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
    0 0
    با سلام و قبولی طاعات دمای هوای اهواز بسیار گرم است، اما میگن در شب قدر و روز قدر هوا نسبت به روز های دیگر معتدل تر هست. اگر روز قدس، که 23 ماه رمضان برگزار شده است، روز قدر باشد، مسلم هوا نسبت به روزهای دیگر گرمای کمتری دارد و حتما 60 درجه نیست ... لطفا در ارائه آمار دقت کنید.
  • نبوی IR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
    0 0
    با سلام و قبولی طاعات دمای هوای اهواز بسیار گرم است، اما میگن در شب قدر و روز قدر هوا نسبت به روز های دیگر معتدل تر هست. اگر روز قدس، که 23 ماه رمضان برگزار شده است، روز قدر باشد، مسلم هوا نسبت به روزهای دیگر گرمای کمتری دارد و حتما 60 درجه نیست ... لطفا در ارائه آمار دقت کنید.