سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام محمد محسن حسینی پور

حوزه/ معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان یزد از برگزاری دوره آموشی تابستانه طلاب این استان، در طزرجان تفت خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد محسن حسینی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد با اعلام این خبر گفت: این دوره با شرکت طلاب پایه چهارم به بالا از 30 تیرماه آغاز و تا 10 مردادماه به مدت 12 روز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در این دوره 4 کلاس برگزار می شود، خاطرنشان کرد: دوره امام شناسی با رویکرد پاسخ به شبهات دینی به مدت 9 روز توسط حجج الاسلام حسینی و هنر جو، دوره آموزشی نرم افزارهای کامپوتری(پاورپینت، فتوشاپ و...) به مدت 6 روز توسط حجت الاسلام پرنیان، دوره دانش رسانه به مدت 5 روز توسط حجت الاسلام دهقان چناری و دوره آموزشی مناجات خوانی و فن رثا به مدت 7 روز توسط حجت الاسلام زارع برگزار می شود.

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان یزد، همچنین درباره نحوه ثبت نام و شرکت در این دوره، گفت: طلاب می توانند با مراجعه به مدیریت حوزه علمیه استان یزد نسبت به ثبت نام برای شرکت در این دوره اقدام نمایند.

حجت الاسلام حسینی پور در پایان خاطرنشان کرد: به طلابی که در این دوره ها شرکت کنند، علاوه بر سفر مشهد، مدرک حضور در این دوره های آموزشی اعطا می شود و در اولویت اعزام های تبلیغی به روستاها، مدارس و... قرار می گیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha