جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ مدیر و معاونان حوزه علمیه استان یزد، در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین اعرافی، رئیس جامعة المصطفی و امام جمعه میبد، به بررسی مسائل و مشکلات مدرسه حجت بن الحسن(عج) این شهرستان پرداختند.

به گزارش خبرنگار «حوزه»، از یزد، در ادامه روند بازدید مدیر حوزه علمیه استان یزد از مدارس علمیه استان، حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس به همراه معاونین حوزه استان، از مدرسه علمیه حجت بن الحسن(عج) میبد بازدید و در ادامه در بیت مرحوم آیت الله اعرافی(ره) حضور یافت و با حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی، رئیس جامعة المصطفی و امام جمعه میبد گفتگو و تبادل نظر کرد.

حجت الاسلام محمد فیاضی، معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در حاشیه این جلسه به خبرنگار «حوزه» گفت:  در این جلسه از سوی مدیر حوزه علمیه استان یزد گزارشی از عملکرد مدارس علمیه استان یزد ارائه و راهکارهایی از سوی حجت الاسلام والمسلمین اعرافی به منظور ارتقاء سطح حوزه های استان ارائه شد.

وی ادامه داد: در این جلسه همچنین گزارشی از عملکرد مدرسه علمیه حجت بن الحسن(عج) میبد ارائه شد و عملکرد آموزشی و پژوهشی این مدرسه مورد ارزیابی قرار گرفت.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد اضافه کرد: از دیگر موضوعات مورد بحث در این جلسه، صحبت پیرامون مسائل عمرانی مدرسه علمیه حجت بن الحسن(عج) میبد و اتخاذ تصمیم در خصوص توسعه فضای این مدرسه بود.

حجت الاسلام فیاضی خاطرنشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین اعرافی هم در این جلسه مقرر کرد طی جلسه ای با اساتید و دست اندرکاران مدرسه، نسبت به ارزیابی عملکرد گذشته و برنامه ریزی برای سال تحصیلی جدید اقدامات مقتضی را ابلاغ کند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد یادآور شد: در این جلسه همچنین تدابیری اندیشیده شد تا بهداشت و سلامت مدارس علمیه استان یزد ارتقا یابد.

برپایه این گزارش، در بازدید از مدرسه علمیه میبد، حجج اسلام سید مهدی حسینی راد، معاون امور طلاب و دانش آموختگان، سید جمال ادین نجم الهدی، مدیر برنامه ریزی و پشتیبانی و محمد فیاضی، معاون آموزش، مدیر حوزه علمیه استان یزد را همراهی می کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha