یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه گفت: شرایط و ویژگی های منطقه ایجاب می کند که ملت ایران و تمامی ملت های آزاده، در روز جهانی قدس، به صحنه بیایند و اعلام انزجار و نفرت کنند و به جهانیان بگویند تا زمانی که این غده سرطانی وجود دارد، منطقه روی آرامش را نخواهد دید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در جمع خبرنگاران درباره اهمیت روز جهانی قدس گفت: این حرکت میراث ماندگار حضرت امام خمینی(ره) است که همچنان باید ادامه یابد.

وی با بیان این که ما پیوسته دشمن داریم، خاطرنشان کرد: امروزه شاهدیم در عین این که دشمنان ما بر  سر میز مذاکره نشسته اند، ولی همچنان دست از تهدید بر نمی دارند. همچنین رژیم صهیونیستی به عنوان غده سرطانی در سراسر دنیا نقش منفی خود را ایفا می کند.

عضو خبرگان رهبری افزود: جریاناتی که در سوریه، یمن و حتی عراق به وقوع پیوسته و تهدیداتی که توسط تروریست ها انجام می شود و کشورهای اسلامی را مورد آماج حملات قرار می دهد، ریشه آنها در رژیم صهیونیستی و آمریکاست.

وی درباره شرایط حساس موجود نسبت به سال های گذشته، گفت: شرایط و ویژگی های منطقه ایجاب می کند که ملت ایران و تمامی ملت های آزاده، در روز جهانی قدس، به صحنه بیایند و اعلام انزجار و نفرت کنند و به جهانیان بگویند تا زمانی که این غده سرطانی وجود دارد و مشغول طراحی و نقشه کشی علیه اسلام و مسلمین است، منطقه روی آرامش را نخواهد دید.

آیت الله حسینی بوشهری شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس را تکلیف دینی و الهی دانست و گفت: ما باید مانند سال های گذشته شاهد حضور پررنگ مردم و زن و مرد و پیر و جوان در روز جهانی قدس باشیم. اگر امروز در روز جهانی قدس مردم در راهپیمایی شرکت کنند، پیام  هایی را به دوستان و دشمنان در جهان مخابره می کنند.

وی پیام نخست را مربوط به دوستان برشمرد و گفت: پیام اول به دوستان است؛ حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس به مردم مظلوم فلسطین که خانه های آنها ویران شده است، این پیام را می دهد که بدانید ملت ایران از آغاز انقلاب تا امروز پشتیبان آنها بوده و خواهد بود.

مدیر حوزه های علمیه افزود: پیام دیگر به دشمنان این است که به آنها می گوید ملت ایران از پا نخواهد نشست و در برابر ظالمان می ایستد و همواره یار و یاور مظلومان است.

انتهای پیام// 15/ 313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha